Održivi način života ne mora biti bauk – dentsu Hrvatska zna kako
Kako vam zvuči bookmark od stare kravate, ogledalo unutar vintage teniskog reketa ili možda torba od kišobrana koji više ne možete koristiti? Sve su ovo načini kako maksimalno iskoristiti ono što već imamo i prenamijeniti u nešto potpuno drugo. Tako smanjujemo količine otpada, a starim predmetima dajemo novi sjaj, sve u duhu cirkularne ekonomije i održivosti.
Vođena ovim vrijednostima, vodeća grupacija za marketinško komuniciranje dentsu Hrvatska ažurirala je postojeću web stranicu nisamzabacit.com s posebnim novim karakteristikama. Cilj je temu cirkularne ekonomije i održivosti približiti široj publici te pokazati kreativne i jednostavne načine kako čak i malim koracima činimo razliku.
Na web stranici istaknuti su intervjui sa zanimljivim sugovornicima koji svakodnevno čine razliku svojim pristupom i načinom života. Izrađuju razne predmete od starog otpada i neiskorištenih materijala, daju im novi život i smanjuju količinu otpada, dok se drugi bave organizacijom evenata koji u fokus stavljaju održivost kao način života.
Još jedna novost je i Razvrstalica – tražilica koja vam pomaže ako niste sigurni gdje razvrstati svakodnevne predmete i otpad. Samo upišite pojam poput “cipele”, a Razvrstalica će vas uputiti gdje ih odložiti. Dizajn web stranice, sav sadržaj i idejno rješenje rezultat su jednodnevnog volonterskog rada hrvatskog dentsu tima povodom globalnog projekta „One Day for Change“ održanog 21. travnja na Dan planeta Zemlje.
Vjeko Srednoselec, COO dentsu Hrvatska, društvo smatra četvrtim i najvećim dionikom tvrtke. Social Impact izuzetno je ambiciozna strategija koju smo razvili lokalno, regionalno i globalno. Održivost u svijetu treći je i najvažniji stup naše strategije društvenog utjecaja i sretan sam što mogu konstatirati da su gotovo svi ljudi u našem uredu na neki način sudjelovali u ovom projektu, kaže Srednoselec.
Dva volonterska dana godišnje za bolje društvo
Današnje društvo suočava se s brojnim izazovima poput klimatskih promjena te biološke raznolikosti koje uzrokuju nesigurnost. Tvrtke i brandovi pod pritiskom su da odgovore na ove izazove, a građani se pozivaju na promjene. Upravo zato dentsu je povodom svog 121. rođendana pokrenuo prvi dan zajedničkog volontiranja na globalnoj razini, One Day for Change. Više od 45 000 ljudi u 145 zemalja pozvano je na volontiranje. Uredi od Zagreba do Bukurešta, Londona do Lisabona sudjeluju u različitim akcijama. Timovi diljem svijeta provode akcije recikliranja, čišćenja i mobiliziraju ljude da sudjeluju u projektima.
Dentsu već godinama svim svojim zaposlenicima osigurava dva volonterska dana godišnje kako bi ih proveli radeći projekte koji su im bliski. Uspjeh projekta One Day for Change u Hrvatskoj ubrzat će napredak prema globalnom cilju koji želi potaknuti milijardu ljudi da donesu odluke koje pomažu u podizanju razine odgovornosti prema robi široke potrošnje, jer upravo su mali koraci najsnažniji alat za nastanak dugotrajnih, stabilnih i čvrstih promjena koje su potrebne planetu.