Omega Media: vrijeme je idealno da se ospore predrasude i stereotipi vezani za oglašavanje
Omega Media je vršnjak krize, od samog osnutka posluje u kriznim uvijetima i uspijeva se razvijati i osvajati tržište.
Agencija Omega Media se među prvima prijavila za projekt Zelena ideja koji je, u konačnici, okupio 16 hrvatskih oglašivačkih agencija koje su se odazvale pozivu da realiziraju po jednu kampanju za hrvatske ekoproizvođače.
Omega Media je vršnjak krize, od samog osnutka posluje u kriznim uvijetima i uspijeva se razvijati i osvajati tržište. Kako? O tome smo razgovarali s Ines Majetić, direktoricom agencije Omega Media.
Agencija Omega Media je osnovana prije osam godina. Vas je kriza dočekala raširenih ruku. I dok su drugi otpuštali zaposlene i zatvarali agencije, vi ste se razvijali. Kakvo je to iskustvo?
Doba gospodarske krize je razdoblje u kojoj stara pravila poslovanja, strategije i industrija zastarjevaju i odlaze. Tada se rađaju novi principi poslovanja i tehnologije, nastali ponekad i iz nuždbe, koji potiču razvoj tvrtke i pomažu pronalaženju novih načina poslovanja, uske specijalizacije i/ili proširenja područja ponude usluga ili proizvoda. Agencija Omega Media kontinuirano surađuje sa stalnim klijentima u partnerskom odnosu, odnosu koji prelazi okvire običnog servisa internacionalnih klijenata, ne samo na području RH već i na prostoru cijele CEE regije i šire.
Zastupamo teoriju da ista i povećana razina oglašavanja utječe na prodaju i tržišni udio naših klijenata i tijekom krize u kojoj se nalazimo. Takav stav i pristup i našim klijentima omogućio je rast, što se pozitivno odrazilo i na naše poslovanje i opstanak u ovo teško vrijeme.
Početak je godine pa nas zanima kako ocjenjujete 2013. i šta očekujete od 2014. godine?
U 2014. godini očekujemo rast našeg poslovanje i širenje portfolia klijenata, širimo se na strana tržišta i tu vidimo prostor za našu ekspanziju. Samo stanje u zemlji je teško i vrlo neizvjesno ali vidimo „svijetlost na kraju tunela“ u 2015. godini, kada se nadamo da će ozračje za gospodarsko poslovanje ići više u prilog srednjih i manjih poduzetnika s jasnom vizijom i kvalitetnim projektima.
Omega Media je full service agencija, ali ipak kažete da gajite posebnu strast prema digitalnim medijima. Što bi to trebalo značiti?
Omega Media je full service marketinška agencija koja gaji jake osjećaje prema digitalnoj komunikaciji jer su digitalna komunikacija i mediji postali srž naše sveopće komunikacije prema svim javnostima i unutar svih ciljnih skupina. Medijalnost digitalne komunikacije daje dodatnu dimenziju poruci usmjerenoj potrošaču, u stvarnom vremenu prati ponašanje potrošača i njegove preference. Niti jedan medij ne pruža takve mogućnosti i ne daje takvo bogatstvo pa i takav uvid u intimni svijet i prostor svih ljudi koji su uključeni istom tom komunikacijom.
Omega Media se među prvima uključila u projekt Zelena ideja, što jasno pokazuje kakav je vaš stav o ovom projektu.
U svijetu, pa i kod nas, raste zanimanje za segment ekološke proizvodnje na svim razinama, tako da mislimo da je Zelena ideja zapravo izvrsna ideja. Situacija na tržištu je trenutno prilično nezgodna, posebno za male proizvođače, i oduševljeni smo idejom da radimo na ovako pozitivnom projektu koji će pridonijeti općem dobru – omogućiti nama, kao agenciji, da radimo na neobičnom i izazovnom projektu, proizvođaču, da predstavi svoj brend tržištu i na koncu, najbitnijoj karici, potrošaču, dati priliku da otkrije kvalitetan hrvatski brend.
Iza ovakvih pozitivnih inicijativa trebao bi stati što veći broj profesionalaca sa svih područja te im tako osigurati potreban vjetar u leđa. Ovo je velika prilika i za nas kao agenciju, jer posebno uživamo kada imamo priliku izgraditi potpuno novi brend te ga predstaviti tržištu, zbog čega je cijeli tim vrlo entuzijastičan i jedva čekamo početi s radom na projektu.
Jesteli već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?
Do sad nismo imali priliku sudjelovati u sličnim projektima i inicijativama te nam radi toga Zelena ideja predstavlja posebno interesantan izazov.
Vjerujete li da marketing može pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?
Pogrešno je mišljenje kako marketing egzistira isključivo kao alat snažnih i bogatih kompanija. Podržavanjem upravo ovakvih inicijativa u teškom ekononskom trenutku želimo i sami dokazati da se malim pomacima može utjecati na bitne i svakako pozitivne društvene i gospodarske promjene. Mišljenja smo da je ovo idealno vrijeme da se sve agencije za tržišno komuniciranje udruže i naprave nešto dobro, nešto čime bi osporili predrasude i stereotipe vezane za oglašavanje. Želimo pokazati da oglašavanje i dalje ima svoj jedinstveni cilj, diferencirati i približiti proizvod ciljanoj skupini. Gdje god ima komunikacije mogu se napraviti velike, pozitivne stvari u društvu i svi smo mi dužni poduzimati pozitivne korake kako bi i društvo samo po sebi moglo napredovati.
Intervju je preuzet s portala Media Marketing