Omnicom Media Grupa na vrhu liste pobjednika u Cannesu

Četvrti put u pet godina, Omnicom Media Group (OMG), čije je grupacije dio i agencija OMD Media Hrvatska, našla se na vrhu liste medijskih grupacija s osvojenim nagradama na festivalu u Cannesu.

OMD-3-RGBOMD i PHD, medijske agencije u sklopu Omnicom Media Grupe, kući su odnijele čak 15 medijskih lavova, pozicionirajući time OMG na vrh liste u kategoriji, s osvojenih duplo više medijskih lavova no što je to slučaj s prvom sljedećom medijskom grupom.

OMD je bio najnagrađivanija pojedinačna agencija u kategoriji, s osvojenih 11 medijskih lavova – jednim zlatnim, tri srebrna i šest brončanih. OMD je, kao agencija-partner, sudjelovao i u osvajanju Grand Prix nagrade u kategorijama PR, kreativna učinkovitost i mobilne komunikacije.

PHD je odnio jednu zlatnu, jednu srebrnu i dvije brončane nagrade.

Ukupno, OMD je osvojio 63 lava u različitim kategorijama, čime je ponovo zaslužio titulu najnagrađivanije medijske agencije.

***

Ukratko o OMD-u:

OMD je medijska agencija s globalnim sjedištem u New Yorku, te regionalnim sjedištima u Londonu, Singapuru i Miamiju. OMD širom svijeta zapošljava više od 10.000 medijskih stručnjaka u više od 30 specijaliziranih komunikacijskih disciplina, kroz 100 zemalja. U Hrvatskoj je OMD Media d.o.o. osnovan 2006. godine u potpunom vlasništvu Omnicom Media Grupa d.o.o.