Outward nagrade na Danima komunikacija

OUTWARD natječaj za najbolji dizajn velikih plakata nakon kraće stanke ide dalje. Prijave radova za Outward 2014, nagradu za najbolji dizajn velikih plakata, započele su 1. ožujka 2014. i traju do 1. travnja 2014.

outwardOUTWARD natječaj za najbolji dizajn velikih plakata nakon kraće stanke ide dalje. Prijave radova za Outward 2014, nagradu za najbolji dizajn velikih plakata, započele su 1. ožujka 2014. i traju do 1. travnja 2014. Proglašenje pobjednika održat će se u sklopu Dana komunikacija u svibnju 2014. Nagrada je pokrenuta 2000. godine inicijativom tvrtke za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata.

Radovi se mogu prijaviti u tri kategorije: billboard, citylight i megaboard. Svaki prijavitelj može prijaviti najviše pet radova po kategoriji. Na natječaj kandidiraju plakati koji su bili objavljeni na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj u razdoblju od kolovoza 2011. do prosinca 2013. godine. Stručni žiri sastavljen od šest članova odlučit će o pobjednicima u svibnju 2014-te godine.

Više o natječaju možete saznati na stranicama www.outdoor-akzent.hr/index.htm