Ovi će stručnjaci odlučivati o najboljim projektima na regionalnom natjecanju BalCannes!

BalCannes okuplja najbolje projekte iz regije, a o dobitnicima nagrada odlučuju stručni žiriji agencija, oglašivača i medija. U nastavku pronađite popise stručnjaka koji će ove godine biti zaslužni za odabir najboljih u regiji.

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL

Natjecanje kreativnosti BalCannes mjesto je okupljanja najvećih regionalnih kreativaca i stručnjaka oglašivačke industrije. Projekti se natječu u 17 kategorija, a i ove će ih godine ocjenjivati žiriji oglašivača i agencija, dok će žiri strukovnih medija dodijeliti posebnu nagradu Editor’s Pick Award, s ciljem izbora najistaknutijih projekata iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Stručnjaci iz agencijskih redova koji će odabirati najbolje među projektima iz cijele regije jesu:

Tose Arsov (New Moment New Ideas Company Skopje, Sjeverna Makedonija), Vesna Beganović (Via Media, BIH), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvatska), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska), Žare Kerin (Futura DDB, Slovenija), Ejub Kučuk (MITA Group, BIH), Jana Savić Rastovac (McCann Beograd, Srbija), Milan Stojanov (Publicis Groupe Macedonia, Sjeverna Makedonija), Jure Tovrljan (Pristop, Slovenija) i Ivan Živković (Pioniri Communications, Srbija).

Oglašivačku perspektivu ove će godine zastupati sljedeći stručnjaci:

Katja Fašink (ELES, Slovenija), Maja Grbović (Mercator-S, Srbija), Marija Jakeljić (Croatia osiguranje, Hrvatska), Anna Maria Librić (JGL, Hrvatska), Andrea Lizdek (Banjalučka pivara, BIH), Lidija Rakuša (Spar Slovenija, Slovenija), Vildana Skorupan (Telemach, BIH), Stefan Todorovski (Pivara Skopje, Sjeverna Makedonija), Ratka Tiricovska (Stopanska banka AD – Skopje, Sjeverna Makedonija) i Ivan Žagar (Jaffa, Srbija).

BalCannes Editor’s Pick Award, posebna nagrada za najbolji projekt prema kriterijima urednika i medijskih profesionalaca, a žiri medija BalCannesa već tradicionalno čine predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji:

Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Boris Eftimofski (Makreting 365, Sjeverna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).

Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatit će projekte realizirane od 20. kolovoza 2021. do 16. studenog 2023. Na natjecanje se do mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Kasni prijavni rok produljen je za jedanaest dana, čak do 27. 11., te se više neće produljivati, stoga ne propustite priliku prijaviti se s izvrsnim projektima na kojima ste radili u prethodne dvije godine! Iskoristite perspektive žirija agencija, oglašivača i strukovnih medija, dokažite da se zaslužujete naći u društvu najboljih i u spektru kategorija poslovnoga djelovanja osvojite zlatne, srebrne i brončane nagrade.

Sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.