Ovi stručnjaci odlučivat će o najboljim idejama natjecanja kreativnosti IdejaX

Za zlatne, srebrne i brončane nagrade IdejeX natječu se kako velike tako i male agencije, ali i samostalni umjetnici, a o pobjednicima, koji će biti proglašeni na Danima komunikacija u Rovinju, odlučit će niz kreativnih znalaca podijeljenih u tri skupine.

Prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti koje nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice, u tijeku su još kratko – sve do 28. veljače 2024., kada završava kasni prijavni rok, a ovi stručnjaci odlučit će o najboljima među njima!

Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 kategorija poslovanja, te u skupini natjecanja Best of Positive Change, ocjenjivat će žiri u sljedećem sastavu: Jurica Ćorluka (Señor), Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey), Krešimir Grancarić (McCann Zagreb), Alen Kekić (I TO NIJE SVE), Luka Mavretić (Imago Ogilvy), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Mihaela Pavlović (Futura DDB), Sean Poropat (Studio Sonda), Ivan Tanić (Šanavala), Duje Tičinović (Lesles), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc) i Jakov Vilović (UTORAK).

Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivat će žiri: Marin Balaić (Mit dizajn studio), Hani Domazet, Izvorka Jurić (Dig studio), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Fran Mubrin (404 agency), Marin Ostojić (ZOO agencija), Sandi Pego (Rinzol), Hrvoje Škurla (PINK MOON) i Jurica Vuković (Euroart93).

Treća skupina kategorija Best Branding & Rebranding prepoznat će najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove skupine, kao i nove skupine Best of Packaging, odlučivat će stručnjaci za dizajn: Marin Balaić (Mit dizajn studio), Izvorka Jurić (Dig studio), Ana Leko (Šareni artikl), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Imelda Ramović (Studio Imeldy), Marko Šesnić (Šesnić&Turković) i Siniša Sudar (Studio Sudar).

Uvedena je nova natjecateljska skupina – IV. Best of Packaging, posvećena najinovativnijim i najkreativnijim rješenjima u svijetu dizajna ambalaže. U sklopu ove skupine bit će vrednovana ideja i izvedba, uzimajući u obzir i faktor održivosti u kontekstu materijala i načina proizvodnje, a projekte je moguće prijaviti unutar dvije kategorije: Mala naklada za ambalažu proizvedenu u manje od 10.000 primjeraka te Velika naklada za ambalažu proizvedenu u više od 10.000 primjeraka.

Velika su ovogodišnja novost dvije nove kategorije u skupini V. Best of Positive Change: Priroda, kategorija koja slavi ideje kojima se potiče donošenje ekološki prihvatljivijih odluka i/ili povećava popularnost ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga te Društvo, kategorija posvećena idejama kojima je cilj postići pozitivnu društvenu ili kulturnu promjenu, odnosno izazvati prihvaćene norme i stereotipe koji stvaraju društvene nejednakosti.

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, a kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 5. rujna 2022. do 18. veljače 2024. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.

Sve informacije o natjecanju, prijavnicu i pravilnik pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.