Pobjednici Croatia Effie-a 2013: Tele2, Bruketa&Žinić OM i Media Polis s “Gregor launch kampanjom”
19. svibnja na završnoj večeri festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, dodijeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.
19. svibnja na završnoj večeri festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, dodijeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i šest brončanih nagrada. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojio je Tele2 za kampanju “Gregor launch” nastalu u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media Polis.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM s četiri osvojene Effie nagrade, slijedi BBDO Zagreb s tri, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Tele2, Zagrebačka pivovara i Podravka.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržištana čelu sna čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).
„Posebno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlatno i srebro u kategoriji telekomunikacija, nagrade koje potvrđuju na uspjeh, ali i nagradjuju našu hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je Maja Čulig, V.d. voditeljica odjela marketinških komunikacija u Tele2 Hrvatska.
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
U nastavku je popis svih nagrađenih radova:
Grand Prix Effie nagrada:
– “Tele2 – Gregor launch” Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Zlatna Effie nagrada:
– “Tele2 – Gregor launch” Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Srebrne Effie nagrade:
– “Nescafe – Nescafe Classic budilice” Nestlé Adriatic, Publicis Worldwide/Publicis, ZenithOptimedia Hrvatska/Bosna i Hercegovina/Publicis
– “Tele2 – Revolucija” Tele2, Bruketa&Žinić OM, Organizacija
– “Erste banka – Bankarite s kunama” Erste & Steiermärkische Bank, Grey Worldwide Zagreb, MediaCom Central Europe Zagreb
– “Dorina Čoksa – Puna čokolada mlijeka” Kraš, prehrambena industrija, Bruketa&Žinić OM, Digitel Medijski Servisi
Brončane Effie nagrade:
– “Ožujsko pivo – “Neka vatra i dalje gori”360 nogometna platforma”Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Playbox Grupa
– “Fant – Fant Hrskavci” Podravka, Imago reklamna agencija, Unex Media
– “Ožujsko pivo – Smak svijeta” Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann
– “Sanitar – Sanitar – kralj kupaonice” Labud, Grey Worldwide Zagreb, Unex Media
– “Lero – Kad se voće koncentrira!” Podravka, BBDO Zagreb, Unex Media
– “RBA tekući račun za umirovljenike – U dobroj formi” Raiffeisen Bank Austria, Imago reklamna agencija