Pobjednici Croatia Effie-a 2013: Tele2, Bruketa&Žinić OM i Media Polis s “Gregor launch kampanjom”

19. svibnja na završnoj večeri festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, dodijeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.

3.Effie Croatia_svi dobitnici nagrada19. svibnja na završnoj večeri festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, dodijeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i šest brončanih nagrada. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojio je Tele2 za kampanju “Gregor launch” nastalu u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media Polis.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM s četiri osvojene Effie nagrade, slijedi BBDO Zagreb s tri, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Tele2, Zagrebačka pivovara i Podravka.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržištana čelu sna čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).

„Posebno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlatno i srebro u kategoriji telekomunikacija, nagrade koje potvrđuju na uspjeh, ali i nagradjuju našu hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je  Maja Čulig,  V.d. voditeljica odjela marketinških komunikacija u Tele2 Hrvatska.

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

U nastavku je popis svih nagrađenih radova:

Grand Prix Effie nagrada:

–  “Tele2 – Gregor launch” Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis

Zlatna Effie nagrada:

–  “Tele2 – Gregor launch” Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis

Srebrne Effie nagrade:

“Nescafe – Nescafe Classic budilice” Nestlé Adriatic, Publicis Worldwide/Publicis, ZenithOptimedia Hrvatska/Bosna i Hercegovina/Publicis

“Tele2 – Revolucija” Tele2, Bruketa&Žinić OM, Organizacija

“Erste banka – Bankarite s kunama” Erste & Steiermärkische Bank, Grey Worldwide Zagreb,  MediaCom Central Europe Zagreb

“Dorina Čoksa – Puna čokolada mlijeka” Kraš, prehrambena industrija, Bruketa&Žinić OM, Digitel Medijski Servisi

Brončane Effie nagrade:

Ožujsko pivo – “Neka vatra i dalje gori”360 nogometna platforma”Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Playbox Grupa

Fant – Fant Hrskavci” Podravka, Imago reklamna agencija, Unex Media

Ožujsko pivoSmak svijetaZagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann

Sanitar Sanitar – kralj kupaoniceLabud, Grey Worldwide Zagreb, Unex Media

– “Lero Kad se voće koncentrira!Podravka, BBDO Zagreb, Unex Media

– “RBA tekući račun za umirovljenike U dobroj formi” Raiffeisen Bank Austria, Imago reklamna agencija