Počnimo stvarati svijet u kojem želimo živjeti – poruka je posljednjeg dana popularnih Dana komunikacija
Trodnevno slavlje kreativnosti obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače – ali i da okupljaju najbolje od domaće industrije.
FOTO: Matija Habljak/PIXSELL
Dajte AI-ju da nam riješi velike probleme – od klimatskih promjena do medicinskih otkrića, poručio je James Whittaker posljednjeg dana festivala Dani komunikacija, koji se ove godine održao od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone. Ovaj evanđelist, futurist i znanstvenik, koji je u svojoj poslovnoj karijeri bio zajednički nazivnik gigantima Microsoftu i Googleu te FBI-ju, na glavnoj je festivalskoj pozornici održao predavanje o budućnosti tehnologije i oduševio publiku. Govoreći o zanimanjima za koja se nagađa da će ljudske snage zamijeniti umjetnom inteligencijom, objasnio je da smo se usmjerili na sasvim krive stvari. Prestanimo zamišljati što bi se loše moglo dogoditi i počnimo, uz pomoć AI alata, stvarati svijet u kojem zapravo želimo živjeti.
FOTO: Matija Habljak/PIXSELL
U subotu se na okruglu pozornicu velike festivalske dvorane popela i Kristina Kuzmič, autorica bestsellera, pridruživši se uz podršku Mastercardove platforme Priceless.com zajednici Dana komunikacija. Razmislite o osobinama za koje su vam cijeli život govorili da su vaše slabe točke – i pretvorite ih u svoju supermoć, poručila je. S njezinom su se pričom mogli poistovjetiti svi kreativci – a njezine su lekcije bile korisne svima koji su ikada sumnjali u sebe, u poslovnoj ili privatnoj sferi: Odlučila sam biti za druge ono što je meni trebalo kada sam bila na dnu. Vraćanje vlastitoj autentičnosti dovelo me do uspjeha.
FOTO: Matija Habljak/PIXSELL
Još jednoj važnoj perspektivi koja može pridonijeti spašavanju, a time i stvaranju boljeg svijeta posvetio se Thomas Kolster powered by ENNA, utjecajni marketinški aktivist i osnivač globalnog Goodvertising pokreta. Kao marketinška industrija imamo sposobnost razumijevanja ljudi i to trebamo iskoristiti za pozitivnu promjenu, rekao je, pojasnivši: Ljudi kupuju od onih koji bi i sami voljeli postati. Umorni smo od brendova koji samo govore, a ne djeluju u skladu s tim. Trebaju nam brendovi koji čine transformativnu razliku.
FOTO: Matija Habljak/PIXSELL
Izvrsnom programu glavne dvorane trećeg su se dana pridružili i Paul Holmes te Erika Wykes-Sneyd, a s domaćim se i regionalnim stručnjacima razgovaralo o kreativnosti, budućnosti digitalnoga tržišta, održivom poslovanju i brojnim drugim aktualnim temama.
FOTO: Matija Habljak/PIXSELL
Posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače, a hotel Lone još je jednom svjedočio nevjerojatnoj kreativnoj energiji. Dani komunikacija ponovno su nadmašili velika očekivanja, stoga nije preostalo ništa drugo nego – sve ponoviti za godinu dana!
Više informacija o festivalu potražite na službenim stranicama.
FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL