Pokrenut Europski savez za interaktivno digitalno oglašavanje (EDAA)
12. listopada 2012. godine u Bruxellesu službeno je pokrenut novi regulatorni organ u sklopu europske industrije oglašavanja – Europski savez za interaktivno digitalno oglašavanje
12. listopada 2012. godine u Bruxellesu službeno je pokrenut novi regulatorni organ u sklopu europske industrije oglašavanja – Europski savez za interaktivno digitalno oglašavanje (European Interactive Digital Advertising Alliance, EDAA). Njegova svrha jest poslužiti kao platforma za provedbu programa samoregulacije digitalnog oglašavanja diljem Europe.
U sklopu programa, EDAA planira provedbu obrazovne kampanje početkom 2013. godine, s ciljem povećanja znanja i podizanja svijesti potrošača i korisnika interneta o načinima na koje mogu podešavati i upravljati svojim postavkama privatnosti.
EDAA će također tražiti prijedloge od izdavatelja certifikata za proces ocjenjivanja prilagodbe korporacijskog oglašavanja europskom programu samoregulacije digitalnog oglašavanja. Izabrane tvrtke biti će odgovorne za nezavisnu procjenu drugih tvrtki, te će ocijeniti mjeru do koje je njihovo digitalno oglašavanje usklađeno sa propisima IAB Europe Principles for OBA.
Više informacija o EDAA možete pronaći na slijedećoj lokaciji: http://edaa.eu