BalCannes Yellow Pages – pokrenuta jedinstvena baza reklamnih agencija i marketinških projekata u regiji
HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival s današnjim danom su pokrenuli BalCannes Yellow Pages www.balcannes.com, jedinstvenu bazu reklamnih agencija i najboljih marketinških projekata iz šest zemalja regije.
HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival s današnjim danom su pokrenuli BalCannes Yellow Pages www.balcannes.com, jedinstvenu bazu reklamnih agencija i najboljih marketinških projekata iz šest zemalja regije.
BalCannes Yellow Pages zamišljena je kao revolucionarna baza putem koje oglašivači tijekom cijele godine mogu pretraživati agencije i njihove radove kako bi na što jednostavniji način mogli odabrati agenciju koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku.
Davor Bruketa, član Uprave HURA-e, je izjavio: “BalCannes Yellow Pages je svojevrsni online imenik reklamnih agencija putem kojeg oglašivači mogu pretraživati agencije i projekte kad god im to padne na pamet. Cijela ideja oko ovoga online pretraživanja odlična je prilika za oglašivače da dobiju uvid u najbolju agencijsku praksu na tržištima jugoistočne Europe, a agencijama je odlična prilika da se predstave postojećim i potencijalnim klijentima iz cijele regije. “
Balcannes Yellow Pages pokrenut je u sklopu Balcannesa – revije najboljih reklamnih agencija iz regije, koja će se održati na predstojećem Weekend Media Festivalu u Rovinju. BalCannes Yellow Pages aktivan je cijele godine i uključuje samo radove i agencije prijavljene na BalCannes reviju.
Više informacija možete pronaći na www.balcannes.com.