U UK krenula kampanja informiranja o važnosti online bihevioralnog oglašavanja

European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) pokrenuo je prvi val paneuropske kampanje s ciljem informiranja javnosti o online bihevioralnom oglašavanju koje je bazirano na interesu potrošača, ne bi li potaknnuli korisnike interneta u Europi da se izjašnjavaju o svojim preferencijama.

CaptureEuropean Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) pokrenuo je prvi val paneuropske kampanje s ciljem informiranja javnosti o online bihevioralnom oglašavanju koje je bazirano na interesu potrošača, ne bi li potaknnuli korisnike interneta u Europi da se izjašnjavaju o svojim preferencijama.

“Unzipped” kampanja koju je pokrenula EDAA uz podršku IAB Europe, pomoći će podići svijest o OBA ikoni, te povećati razumijevanje potrošača kada je riječ o njihovom izboru i aktivnom sudjelovanju putem stranice www.youronlinechoices.eu.

Ova edukativna kampanja dio je šire europske samoregulatorne inicijative koja potiče transparentnost, izbor i kontrolu potrošača, a podržavaju ju razne nacionalne samoregulatorne organizacije.

Kampanja je za sada pokrenuta u UK, a uskoro će započeti i na tržištu Njemačke i Irske, nakon čeg se do rujna 2013. očekuje širenje na druga EU i EEA tržišta.

* Online Behavioural Advertising (OBA), often referred to as interest-based advertising, is the practice of delivering relevant advertising to internet users based upon their inferred interests from previous browsing behaviour over time and across multiple web domains.