Popust za članove HURA-e: KAKTUS 2016

Tijekom listopada, u Beogradu se održava KAKTUS 2016, drugi po redu nacionalni festival integriranih komunikacija u organizaciji Marketing mreže.

unnamedPod ovogodišnjim sloganom “Konstruiraj dobre ideje!”, naglasak festivala bit će na integraciji, ali i trudu te naporu uloženom u konstruiranje samo kvalitetnih ideja. Agencije u članstvu HURA-e ostvaruju 10% popusta na cijene kotizacija za konferencijski dio festivala.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2016 sudionicima će ponuditi kvalitetan i raznovrstan program iz različitih područja integriranih komunikacija te pregled najnovijih svjetskih trendova. Festival će otvoriti predavanje Davida Zappe, direktora marketinga kompanije HEINEKEN Slovačka.

Prvi dan festivala upriličit će službena dodjela nagrada. U 21 kategoriji, nagrađivat će se organizacije, kompanije, institucije te agencije koje su u protekloj godini iznjedrile najkvalitetnije i najprofesionalnije integrirane kampanje. O dobitnicima nagrada odlučuje stručni žiri kojeg čini 27 uglednih profesionalaca kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije. Radovi se mogu prijaviti do 20. rujna.

Festival će se nastaviti drugi dan kroz interaktivna predavanja i radionice eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta, a među kojima su Bruno Luglio (R/GA New York, SAD), Ivan Pols (Adam&EveDDB London, Velika Britanija), Riccardo Fregoso (McCann Pariz, Francuska), Stephanie Bailey (Fleishman-Hillard London, Velika Britanija), Thierry Nicolet (Schneider Electric, Francuska) i Mihnea Gheorghiu (Publicis Group, Rumunjska). Sa sudionicima festivala svoja iskustva će podijeliti i dr. Nikolaos Dimitriadis (The University of Sheffield International Faculty, City College), Jan Namedyński (Poland & Nordics, AVON), kao i Vincenza Cristina Saccà (MasterCard).

Više informacija o festivalu pronađite na: www.kaktus.rs.