Pridružite se najvećem okupljanju svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka u Zagrebu! Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište.
Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.
Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva.
Jedna od najistaknutijih marketinških direktorica današnjice i autorica knjige Hitmakers: How Brands Influence Culture, Ana Andjelić (Global Brand Director) donosi uvid u to kako suvremeni brendovi postaju hitmejkeri. Umjesto klasičnog oglašavanja, uspjeh modernih brendova temelji se na utjecaju kroz kulturu – od suradnji i proizvoda do zabave i prepoznatljivih brend kodova. Na predavanju će Ana, kroz konkretne primjere i alate, pokazati kako brendovi stvaraju tzv. kulturne hitove koji privlače pozornost, potiču razgovore i pokreću prodaju.
Sorin Patilinet, vodeći stručnjak za marketinšku učinkovitost u globalnoj kompaniji Mars i osoba čiji se uvidi slušaju s pažnjom u cijelom svijetu, u svom će predavanju The Art and Science of Effective Advertising pružiti jedinstvenu perspektivu na moćno sjecište znanosti i umjetnosti u oglašavanju. Sorin, koji stoji iza nekih od najuspješnijih kampanja za brendove kao što su M&M’s i Snickers, istražit će kako ključni elementi poput pozornosti i emocija oblikuju oglašavanje koje ne samo da privlači, već i pokreće publiku. Kroz najnovije primjere globalnih kampanja i inovativne tehnologije poput umjetne inteligencije i testiranja ljudskog ponašanja, Sorin će hrvatskim tvrtkama otkriti važne lekcije i uvide iz kampanja koje su podigle ljestvicu učinkovitosti na svjetskoj razini.
Marko Matejčić, Senior Vice President u GroupM, dolazi iz najveće svjetske medijske holding kompanije, gdje vodi revolucionarnu platformu Open Media Studio koja povezuje čak 43.000 zaposlenika. Zahvaljujući Markovom radu, GroupM optimizira alokaciju budžeta i poboljšava rezultate za više od 62 milijarde dolara medijskih investicija svojih klijenata. Na Brands&Trends konferenciji Marko će nam, kroz konkretne primjere, otkriti ključne strategije koje su oblikovale globalna tržišta – od toga zašto su neke kampanje učinkovitije, kada je vrijeme za novu kreativu, do uvida u to koliko je isplativo ulagati u mlađe generacije potrošača.
Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).
Na konferenciji će se održati i panel pod nazivom Novi svijet, nova pravila: kako kreiramo brendove u digitalnom dobu koji će moderirati Dunja Ivana Ballon, (izvršna direktorica HURA-e i IAB-a Croatia), a u razgovoru će joj se pridružiti Hrvoje Ćosić (osnivač i direktor, Aircash), Slaven Kordić (suosnivač i partner, Invera Equity Partners), Albert Gajšek (osnivač i direktor CircuitMess) i Darko Bosnar (glavni kreativni direktor, Imago Ogilvy). Ovaj će panel odgovoriti na ključno pitanje: je li se brendiranje u digitalnoj eri krucijalno promijenilo i kakva je budućnost brendinga?
Anselmo Tumpić, kreativni direktor i suosnivač Studija Tumpić/Prenc, donosi vrhunske kreativne standarde iz svijeta oglašavanja, s radom priznatim na globalnim pozornicama kao što su Cannes Lions, D&AD i Red Dot. Nakon iskustva u prestižnim agencijama poput BBDO i Saatchi & Saatchi, Anselmo je 2017. osnovao vlastiti studio, gdje stvara kampanje koje premošćuju jaz između tradicije i inovacije. Na Brands&Trends konferenciji predstavit će case study nagrađivanog projekta Vrijeme za tvoje vrijeme, koji je dobio priznanje na ovogodišnjem Cannes Lionu. Ovaj projekt demonstrira kako suvremena tehnologija može spojiti s tradicijom, u ovom slučaju, s proizvodom poput vina. S Anselmom ćemo istražiti kako kreativna kampanja može oživjeti naslijeđe proizvoda na moderan i relevantan način te privući nove generacije potrošača.
Radionica, koju će voditi Dario Marčac i Antonio Ereš iz kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.
Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije.
Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja!
Organizatori konferencije članovima su HURA-e osigurali 30% popusta pri kupnji kotizacije uz kod BTHURA30, a svoju kotizaciju možete pronaći na poveznici.