Poznat je program konferencije medijskih trendova SEMPL
17. SEMPL održat će se 26. i 27. studenog 2015. u Portorožu.
17. SEMPL održat će se 26. i 27. studenog 2015. u Portorožu i ugostit će više od dvadeset uglednih međunarodnih govornika, koji će se posvetiti aktualnim trendovima u medijima, komuniciranju i marketingu. Sudionici će svoje znanje moći produbiti i na pet praktičnih radionica o učinkovitijem oglašavanju.
Ovogodišnja, već 17. po redu konferencija medijskih trendova SEMPL u duhu svog slogana »Budan. Znatiželjan. Pobjednički. Zabavan.« (»Awake. Aware. Award. Awesome.«) namijenjena je otkrivanju novosti koje oblikuju sliku medijsko-komunikacijske branše.
1. dan: Vječna pravila marketinga i prilagodljivost u razdoblju brzih promjena
Uvodno predavanje na 17. SEMPL-u pripast će američkoj stručnjakinji za strateški marketing Cathey Armillas koja će predstaviti pobjednička pravila marketinga o kojima piše u svojoj knjizi Vječna pravila marketinga: 9 i pol načina da vas ljudi zavole. Phil Shaw, voditelj digitalnog i inovacijskog odjela iz britanskog istraživačkog poduzeća Ipsos Connect nakon toga će govoriti o tome kako robne marke mogu potaknuti pozornost ljudi u razdoblju informacijskog obilja, a majstor oglašivačke učinkovitosti Les Binet iz londonske agencije Adam&EveDDB odgovorit će na pitanje što u oglašavanju djeluje, a što ne djeluje. Slijedi razgovor Marjana Novaka, direktora i odgovornog urednika revije Marketing magazin sa Srđanom Šaperom, osnivačem i direktorom srpske oglašivačke agencije I&F McCann Grupa, u kojemu će se dotaknuti Šaperove glazbene karijere kao suosnivača grupe Idoli i nakon toga njegovog puta u oglašavanju.
O tome da su promjene neizbježne, a napredak ne, govorit će dr. Max Mckeown, britanski stručnjak za strategije i inovacije, pisac, savjetnik i istraživač koji će naglasiti značenje brzog prilagođavanja promjenama u okolini; Mats Persson, glavni operativni direktor u danskom poduzeću Adform posvetit će se izazovima robnih marki u razdoblju programskog oglašavanja.
Programski dio prvog dana konferencije završit će razgovorom »Bez rizika je najveći rizik«, kojega će s gostima, već spomenutima Cathey Armillas i Matsom Perssonom te Mattom Longstaffom, pomoćnikom kreativnog direktora u londonskoj agenciji AKQA, usmjeravati Barbara Modic, direktorica medijske agencije Pristop Media.
Navečer će slijediti svečana podjela nagrada Sempler najboljim medijskim strategijama godine u regiji Adriatik.
2. dan: Automatizacija oglašavanja i očekivanja oglašivača od medija (i obrnuto)
Drugi dan konferencije SEMPL započeti će s prilogom Daniela Knappa, višeg direktora u britanskoj istraživačkoj kući IHS, o revoluciji marketinške automatizacije koja preoblikuje odnose snaga u oglašivačkom lancu i snažno utječe na budućnost medija. S digitalizacijom oglašavanja povezane su i internetske prijevare kojima će se posvetiti Niall Hogan, izvršni direktor britanskog poduzeća Integral Ad Science, i dati savjete kako nadzirati kvalitetu internetskih medija. Nakon toga, o tome očekuju li oglašivači previše od medija govorit će Robert Čoban, suosnivač i predsjednik srpske revijalne nakladničke kuće Color Press
Group, a mladi njemački fotograf i stručnjak za društvenu mrežu Instagram Maximilian Münch predstavit će svoj pogled na razlike između uobičajenog oglašavanja i uspješne akcije na Instagramu.
Mike Bevans, direktor marketinga za oglašivačke produkte u Yahoo-u iz Velike Britanije, sudionicima će otkriti kako ovladati mnoštvom podataka za veću učinkovitost u digitalnom svijetu, a već spomenuti Matt Longstaff iz agencije AKQA drugi dan SEMPL-a zaključit će s razmišljanjem o kreativnosti na granici mogućega.
Pet praktičnih radionica o učinkovitijem oglašavanju
Paralelno s glavnim programom SEMPL-a održat će se pet praktičnih radionica. U četvrtak, 26. studenoga Saša Stanković, stručnjak za internetske strategije iz hrvatskog poduzeća Pro Media Group, na konkretnim će primjerima prikazati kako učinkovito krenuti s mobilnim oglašavanjem, slijedi radionica o alatu Google Tag Manager kojega će predstaviti Zorin Radovančević, projektni voditelj za internetski marketing i e-trgovinu u hrvatskom poduzeću Escape, a Nika Papić i Tilen Šali, osnivači slovenske digitalne agencije Ideaz održat će radionicu naprednog oglašavanja na Facebooku koja je namijenjena upraviteljima robnih marki.
U petak, 27. studenoga sudionici će na radionici predavačice i savjetnice Brigite Lazar Lunder i višega skrbnika ključnih kupaca na Httpoolu Tadeja Rovtara saznati kao postati zvijezda na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn, a direktorica poduzeća Ipsos Slovenija Nataša Mohorč Kejžar predstavit će ključna pravila za učinkovito televizijsko oglašavanje.
Više o SEMPL konferenciji saznajte na www.sempl.si.