Poznat je žiri natjecanja Effie, koji će odlučiti o najefikasnijim hrvatskim marketinškim projektima
Stručnjaci za tržišno komuniciranje okupljeni u uglednom žiriju natjecanja Effie Awards Croatia svojim će znanjem i iskustvom doprinijeti razvoju struke te odabrati najefikasnije od marketinških projekata.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Natjecanje Effie Awards Croatia, na kojem stručnjaci nagrađuju najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate, 12. će godinu u Hrvatskoj izdvojiti najkvalitetnije projekte. Efikasno komuniciranje u prethodnoj je godini bilo preduvjet opstanka na tržištu – marketinški stručnjaci možda na rast ili pad cijele kategorije nisu mogli utjecati, ali na svoj tržišni udio zasigurno jesu, što će prikazati svojim prijavama.
Dok natjecatelji bruse svoje prijavne materijale, okupljen je žiri natjecanja, već standardno sastavljen od stručnjaka iz različitih područja industrije. Članovi žirija sudjelovanjem pridonose konstantnom rastu kvalitete natjecanja koje je, prema istraživanju Ipsosa iz 2019., hrvatskim oglašivačima najvažnije u industriji tržišnog komuniciranja.
Za prvi krug selekcije najkvalitetnijih projekata hrvatske komunikacijske industrije bit će zaslužan stručni žiri koji će činiti ukupno 30 stručnjaka. Uz predsjednika žirija Zvonimira Sekija (Franck), žiri će sačinjavati i: Alina Radusin (Wiener osiguranje), Ante Šalinović (Ipsos), Danijel Štih (MediaCom Central Europe Zagreb), Danijela Maričević (Señor), Gašpar Novak (Kaufland Hrvatska), Gordana Periškić (Raiffeisenbank Hrvatska), Ines Umićević (Pipi Beverages), Iva Ančić (A1 Hrvatska), Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Iva Bokšić (McCann Zagreb), Ivana Boban (Telemach Hrvatska), Ivana Radić Čavlina (Belupo), Jelena Biluš (BrandKarma), Jelena Jelenc (Atlantic Grupa), Krešimir Dominić (Crowe), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Lordan Kondić (Lordan Kondić, obrt za usluge), Marija Jakeljić (Croatia osiguranje), Marijana Novak (Pro media group), Mario Lovrić (Studio Nexus), Nada Kaurin (Algebra), Nataša Krezić (Kraš), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Paula Baburić (Publicis Groupe), Petra Gajica (Pink Moon), Roberta Kranjec (Bruketa&Žinić&Grey) Tatjana Munjas (Carlsberg Croatia), Tatjana Rajković (Kvaka – Ured za kreativnu analizu) i Željko Krešić (BBDO Zagreb).
Hrvatsko izdanje natjecanja Effie već više od desetljeća slavi najbolje i najučinkovitije agencije i oglašivače koji su svojim rezultatima postali predvodnici tržišnog komuniciranja. Prijave su otvorene, a od 21. siječnja 2021. u tijeku je redovni prijavni rok.
Sve informacije pronađite na službenim stranicama natjecanja Effie Awards Croatia.