Poznat je žiri za nagrade Sempler
Poznat je sastav deveteročlanog međunarodnog žirija koji će ocjenjivati radove prijavljene na natjecanje Sempler za najbolje medijske strategije godine.
Poznat je sastav deveteročlanog međunarodnog žirija koji će ocjenjivati radove prijavljene na natjecanje Sempler za najbolje medijske strategije godine. Koji će biti dobitnici nagrada Sempler koje će se ove godine prvi put dodijeliti u devet kategorija natjecanja, bit će poznato na 17. konferenciji medijskih trendova SEMPL 26. i 27. studenoga 2015. u Portorožu.
I ove su godine među članovima devetočlanog žirija za nagrade Sempler ugledni medijsko-komunikacijski stručnjaci iz jadranske regije. Predsjednik žirija je Marko Vičič, partner i izvršni kreativni direktor u Futuri DDB, a ostali su članovi žirija Radovan Aleksić, komercijalni direktor za napredne medijske usluge u srpskoj digitalnoj agenciji Drive, Damir Ciglar, osnivač i direktor hrvatske reklamne agencije Imago, Filip Dimitrov, direktor upravljanja odnosima s naručiteljima u makedonskoj reklamnoj agenciji New Moment, Katja Kek, izvršna direktorica marketinga i razvoja u poduzeću Mercator, Ksenija Latković Kozarac, izvršna direktorica medijske agencije OMD iz Hrvatske, Joško Mrndže, regionalni direktor u poduzeću Google Adriatics iz Hrvatske, Gordana Periškić, izvršna direktorica marketinga u hrvatskoj Podravki i Toni Tomašek, kreativni direktor u grupi Publicis Slovenija.
Agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji koji će svoje medijske projekte prijaviti na trinaesto natjecanje za najbolje medijske strategije Sempler, ove će se godine prvi put nadmetati za čak devet zlatnih nagrada Sempler i glavnu nagradu Veliki Sempler. Organizatori natjecanja Sempler, koje se svake godine održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, šest postojećih kategorija dodali su još tri nove. Ove će godine tako nagrade biti dodijeljene u devet kategorija, a to su: strateška primjena internetskih medija, inovativna primjena komunikacijskog kanala, najbolja ciljana akcija, najbolja iskustvena akcija, najbolje iskorištenje digitalnog okruženja, najbolja akcija na društvenim mrežama, najbolja primjena mobilnog okruženja, najbolja upotreba podataka i najbolji novi medij/medijski format.
Pri ocjenjivanju prijavljenih medijskih strategija žiri će slijediti pet osnovnih mjerila, i to idejne osnove medijske akcije, odgovarajuće ciljanje i razumijevanje potrošača, usporedbu ciljeva i postignutih rezultata (ROI), inovativnost u traženju (novih) komunikacijskih putova te stupanj aktivacije i motivacije ciljane skupine u medijskoj strategiji i provedbi.
Prijave radova na natjecanje Sempler moguće su na internetskoj stranici konferencije SEMPL, a zadnji je rok za prijavu 31. listopada 2015.