Poznati beogradski dizajner Slavimir Stojanović na HOWtoWOW akademiji

U ponedjeljak, 10. studenog 2014. održat će se treća radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će poznati beogradski dizajner Slavimir Stojanović govoriti o svom pristupu vizualnim komunikacijama koji se temelji na motu "Kompliciraj jednostavno".

slavimirU ponedjeljak, 10. studenog 2014. održat će se treća radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će poznati beogradski dizajner Slavimir Stojanović govoriti o svom pristupu vizualnim komunikacijama koji se temelji na motu “Kompliciraj jednostavno”. Polaznici ove praktične radionice o dizajnu bavit će se razvojem ovakvog načina kreiranja te će imati priliku iz potpuno nove perspektive osmisliti, oblikovati i dizajnirati logotip, kazališni plakat ili reklamni oglas.

“Kompliciraj jednostavno” Slavimirov je životni moto kojim oslobađa novu dimenziju kreativnosti za koju kaže da je primjenjiva u svakodnevnom kreiranju vizualnih komunikacija. Slavimir će polaznicima ove radionice o dizajnu predstaviti primjere iz svog tridesetogodišnjeg rada kako bi ih inspirirao u kreiranju vlastitih dizajnerskih rješenja. Osim vizualnog identiteta i autorske interpretacije umjetničkog djela polaznici polaznici će se susresti i s prodajnim aspektom vizualnog komuniciranja.

Slavimir Stojanović osnivač je lifestyle branda FUTRO, kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd, partner u branding agenciji Designis i gostujući profesor na NOVA Academy of Arts u Beogradu. U svojoj se izuzetno bogatoj karijeri bavio tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom i umjetnošću. Za svoje je projekte iz područja dizajna i oglašavanja primio više od 300 međunarodnih nagrada i priznanja, a njegovi su radovi dio postava muzeja plakata u Hamburgu, Varšavi i Parizu. O njegovu su radu pisali brojni svjetski časopisi kao što su Graphis, Print, Communication Arts, Creative Review, Computer Arts, Web Design i mnogi drugi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design.

HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. U novoj sezoni, osim Slavimira Stojanovića, HOWtoWOW akademija ugostit će i međunarodne stručnjake kao što su Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry.

Više informacija na: http://how-to-wow.hura.hr/