PPP [Piva Poslije Programa]: Uzori, ubojice kreativnosti

Kreativna industrija ima priliku sudjelovati na još jednom izdanju uspješnog HURA-inog formata PPP [Piva Poslije Programa], ovaj put u sklopu Tjedna dizajan.

884f9b7915735842e5fd894797708602Kreativna industrija ima priliku sudjelovati na još jednom izdanju uspješnog HURA-inog formata PPP [Piva Poslije Programa], ovaj put u sklopu Tjedna dizajan. TDZG održava se na raznim lokacijama u Zagrebu od 3. do 5. svibnja, a HURA-in PPP će ugostiti u četvrtak 5. svibnja u Haubi.

Na najvećem hrvatskom događanju posvećenom dizajnu uz pivu će se razgovarati o uzorima u kreativnoj industriji. Uz hrvatske kreativne stručnjake i dizajnere, PPP pod nazivom „Uzori, ubojice kreativnosti“ vodit će domaćin Igor Mladinović, kreativni direktor u Imago reklamnoj agenciji.

Svi zainteresirani pozvani su na otvorenu diskusiju o nekoliko ključnih pitanja: Da li je uloga kreativca da se zaposli u ‘kreativnoj industriji’ ili je njegova uloga da svaku industriju u kojoj se zaposli učini kreativnom? Koja je razlika između uzora i inspiracije? Te na kraju, je li naša kreativnost autentična i shvaćamo li da je svaki korak bliže uzoru, korak dalje od kreativnosti?

Piva vas čeka 5. svibnja u 18.00 u Haubi (kraj Laube). Radi interaktivnosti broj sudionik bit će ograničen, pa tko prvi uhvati mjesto – njegovo!

Više od Tjednu dizajna potražite na www.tjedandizajna.com.