Predstavljen sastav žirija koji će birati najbolje ideje komunikacijske industrije na IdejiX 2021

IdejaX u ovogodišnjem izdanju predstavila je brojne novosti – a među njima su, sukladno skupinama kategorija, i tri skupine žirija.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već više od desetljeća uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine natjecanje je obogaćeno novim kategorijama te cijelom skupinom kategorija posvećenih (re)brandingu. Uz iščekivanje posebne dodjele nagrada, prijave su u tijeku, a okupljen je i stručni žiri koji će odlučiti o najboljim idejama u hrvatskoj komunikacijskoj industriji.

Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 13 kategorija poslovanja koje će uključiti i nove kategorije Maloprodaja, Zdravstvo i farmacija te COVID, ocjenjivat će žiri koji se sastoji od vodećih kreativnih stručnjaka, a to su: Vanja Činić (Bruketa&Žinić&Grey), Jurica Ćorluka (Señor), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Ana Lozica (Švicarska), Dražen Novak (Imago Ogilvy), Miro Perić (BBDO Zagreb), Sean Poropat (Studio Sonda), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc), Ivan Tušek (Saatchi&Saatchi Croatia), Jakov Vilović (Utorak_biro za propagandu) i Daniel Vuković (McCann Zagreb).

Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivat će: Vanja Bertalan (Human), Tina Fras (Komakino), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Damir Kudin (direktor fotografije), Branimir Lazanja (Najlon), Ira Payer (Superstudio), Andrej Virant-Sadiković (Studio Size), Jurica Vuković (Euroart93), Marcella Zanki (redateljica).

Skupina III. Best Branding & Rebranding jedna je od novosti IdejeX, a prepoznat će najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije koji će u dvije nove kategorije Branding te Rebranding osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade te kandidirati za Grand Prix IdejeX 2021. O najboljim projektima ove skupine odlučivat će stručnjaci za dizajn, među kojima su i tri člana žirija skupine Best of Ad-Making specijalizirana za dizajn: uz predsjednika žirija ove skupine Slavimira Stojanovića (Futro), članovi su i Marko Golub (kustos, urednik i likovni kritičar), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Branimir Lazanja (Najlon), Ira Payer (Superstudio).

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, na natjecanju IdejaX mogu sudjelovati cjelovite kampanje ili pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni u razdoblju od 1. siječnja 2020. do 1. ožujka 2021. Redovni je prijavni rok 1. ožujka, a kasni prijavni rok za predaju radova produljen je do 25. travnja 2021. Najavljena je posebna dodjela nagrada, koja će se ove godine održati u sjajnom ambijentu toplih zagrebačkih večeri uz konfete, slavlje – i potrebnu sigurnost.

Sve informacije o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.