Predstavljena prva tri predavača HOWtoWOW marketinške akademije

Prvu radionicu koja će se održati 5. rujna na temu Prezentacijske vještine vodit će profesionalni konzultant i trener Sam Moorthy koji u Zagreb radi velikog interesa za njegovim treninizima dolazi već drugi put.

Prvu radionicu koja će se održati 5. rujna na temu Prezentacijske vještine vodit će profesionalni konzultant i trener Sam Moorthy koji u Zagreb radi velikog interesa za njegovim treninizima dolazi već drugi put. Tom prigodom izjavio je: „Prezentiranje je u poslu isto što i razgovor u običnom svijetu. Ova prihvaćena komunikacijska metoda način je dijeljenja misli i prijedloga, nešto što uprava procjenjuje prije odobrenja, jednostavan način informiranja ili brz način sažimanja rezultata poslovne godine. Postoje dva aspekta odlične prezentacije – sadržaj i izvedba. Većina zna kako pripremiti dobar sadržaj no manjka u izvedbi pamtljivih i opojnih prezentacija. Upravo to bit će fokus ove radionice.“

Robert Shaw, predavač druge akademije na temu Marketinška metrika koja je na rasporedu 5. listopada, osim što je poznat kao istaknuti trener, priznati je pisac i autor knjiga poput ‘Marketing Accountability’ (1997, FT Reports), ‘Improving Marketing Effectiveness’ (1999, Economist Books) ‘Marketing Payback’ i drugih. Osim toga osnivač je think-tank modela za uvid u poslovanje. U Hrvatsku dolazi govoriti o strukturiranju marketinških modela, planiranju i raspodjeli marketinških budžeta, odabiru komunikacijskih kanala i drugome, akademija je iznimno interaktivna i zahtjeva korištenje osobnog računala.

Medijsko planiranje je glavna aktivnost u oglašivačkoj industriji zbog potrošnje velike količine novca, a dobar medijski plan omogućit će oglašivaču da postigne komunikacijske ciljeve i istovremeno izbjegne nepotrebnu potrošnju novca, vremena i truda smatra Rajna Cuculić, predavačica treće po redu radionice koja će se održati 5. studenog. Rad s najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima omogućuje joj da aktivno sudjeluje u napretku hrvatskog i regionalnog oglašavanja u segmentu strateškog medijskog planiranja te je stoga upućena u svjetske trendove ali i domaću situaciju što je iznimno bitno za ovu lokaliziranu radionicu.