Prijave za natjecanje Mixx otvorene su još samo dva dana

Prijavite svoje projekte do 28. veljače 2019. te osvojite priliku za odlazak na natjecanje Mixx Europe 2020!

Natjecanje Mixx, izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, dodjeljuje nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a svaki od navedenih kriterija podjednako je važan pri odabiru pobjednika ovog natjecanja.

Ovogodišnje izdanje natjecanja uvelo je važnu novost: među najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija odsad će se sa svojim projektima moći naći i izdavači, koji pritom dobivaju priliku da predstave svoje najbolje radove na festivalu Dani komunikacija u Rovinju.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Prvoplasirani rad s najvišim prosjekom ocjena iz svih kategorija cjelovitih kampanja – Brand Awareness, Direct Response and Lead Generation i Cross-Media Integration – dobiva titulu Best-in-Show te ima čast iskazati se na natjecanju Mixx Europe 2020, za što će troškove prijave snositi organizatori.

Pobjednici će biti proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na nacionalnom festivalu tržišnog komuniciranja Dani komunikacija u Rovinju od 28. do 31. ožujka 2019. godine.

Pravilnik natjecanja Mixx, kao i prijavnicu, sa svim detaljima pronađite na www.danikomunikacija.com.