Proglašeni dobitnici devetog Somo Borca

Na dodjeli koja se održala online 12. listopada i koja se mogla pratiti na Facebooku i Youtubeu, proglašeni su pobjednici devetog po redu SoMo Borca.

Uz devet postojećih kategorija, nagrada je dodijeljena i u desetoj – Special Mention by Hrvatski Telekom. Nagradu Special mention by HT osvojio je Locastic, za aplikaciju Tommy Spiza.

“Ovo je bila sjajna godina po broju prijava i po njihovoj kvaliteti. Po rezultatima smo vidjeli da su mnogi bili doista blizu finala, tako da je stvarno bilo neizvjesno do samog kraja žiriranja”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borac nagrade. “Ono čemu se uvijek veselimo je vidjeti da su gotovo jednako zastupljene i manje i veće agencije”, zaključila je Vrdoljak Ličina.

24SATA Zagreb 2021 / SOMO BORAC Awards /Foto: Sara Gomez Dubois

Pobjednici i finalisti ovogodišnjeg Somo Borca su:

Somo content

POBJEDNIK: Speech Therapy Fairy Tales, A1 Slovenia – SHIFT

Franck Beestro – Imago Ogilvy

Tvoja ljubav. Tvoja stvar. Cockta – DROM Agency

Somo Tech

POBJEDNIK: Dogvertising, Pedigree – MediaCom Zagreb

Enosophia, Osilovac – Bruketa&Žinić&Grey, Delta Reality

Taste Machine, Podravka – Human Interaction Company

Somo App

POBJEDNIK: LAQO by Croatia osiguranje – Shape 404

Tommy SPIZA – Locastic

Somoritanac

POBJEDNIK: 100% COVID Free putovanje, Gradska knjižnica Poreč – Studio Sonda

Kad budeš bila spremna, Alma Quattro – Direct Media United Solutions

Smirilica, A1 Hrvatska – Imago Ogilvy

CM godine

POBJEDNIK: Kristina Ilić – Degordian

Vlatko Tutić – 24sata, JoomBoos

Ana Novosel – Cvoke

One Hit Wonder

POBJEDNIK: Metalac – Od tvita do hita – Pioniri

Video čestitka za Dan Europe, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj – Pragma komunikacije

Kad budeš bila spremna, Alma Quattro – Direct Media United Solutions

Somo Social

POBJEDNIK: Metalac – Od tvita do Dnevnika 2 – Pioniri

Kokos Kasato – Nekima se neće dopasti – Žiška

Munchmallow – 40 slatkih godina – Jaffa Crvenka, Žiška, Popular, Hero Advertising, Braća Burazeri, Media House

Digitalni mix

POBJEDNIK: 100% COVID Free putovanje, Gradska knjižnica Poreč – Studio Sonda

Neću da ćutim, Televizija Classicum d.o.o., DOX TV – Homepage

Franck Beestro – Imago Ogilvy, PHD Media, 404 agency

 

Sve pobjednike i finaliste možete pogledati na službenom Somo Borac YouTube kanalu ili putem www.somoborac.com web stranice.