Proglašeni dobitnici Euro Effie nagrada

Pobjednici iz osam zemalja diljem Europe osvojili su Euro Effie nagrade na gala dodjeli održanoj u Bruxellesu u organizaciji EACA-e

Pobjednici iz osam zemalja diljem Europe osvojili su Euro Effie nagrade  na gala dodjeli održanoj  u Bruxellesu u organizaciji EACA-e (European Association of Communications Agencies) čiji je HURA član. Čak 13 od rekordne 22 Euro Effie nagrade otišlo je njemačkim i britanskim agencijama. Ostali pobjednici dolaze iz Francuske, Belgije, Nizozemske, Slovačke, Švedske i Švicarske.

Euro Effie nagrade dodjeljuju se za najučinkovitije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Organiziraju se prema licenci Effie Worldwide prema kojoj se radi i Effie Croatia koji vrednuje efikasnost u oglašavanju na nacionalnoj razini, a osim u Hrvatskoj dodjeljuje se u preko 40 zemalja diljem svijeta. Hrvatski Effie kandidati svoje će tržišne uspjehe moći odmjeriti početkom 2013. godine kada se otvaraju prijave za nacionalno natjecanje čiji će rezultati biti poznati u svibnju u sklopu dana komunikacija u organizaciji HURA-e.

Prestižni Euro Effie Grand Prix za izvanrednu efikasnost komunikacije dodijeljen je agenciji M&CSAATCHI.GAD za kampanju “Nothing Compares to Havana”. Kampanja je fokusirana na postizanje veće kubanske autentičnosti brenda i njegovog pozicioniranja kao kulturnog brenda na tržištu, a osvojila je i Zlatnu Effie nagradu. Detaljan pregled kampanje dostupan je na linku:
http://sp.adforum.com/euro-effie/2012#/campaign_6705301/nothing-compares-to-havana

Ostale Zlatne nagrade dospjele su u ruke agencija:

•    Grey Worldwide i Procter&Gamble za Feberze kampanju “Breathe Happy”;
•    Wieden+Kennedy Amsterdam i EA Sports (medijska agencija: Mediacom London) za FIFA 12 “Love Football, Play Football”;
•    Jung von Matt/Limmat i Graubünden Ferien za kampanju “Obermutten – A little village goes global”
•    Volontaire i Švedski Institut/Visit Sweden za kampanju “Curators of Sweden”
•    Saatchi&Saatchi Bruxelles za kampanju Europske komisije “Ex-smokers are Unstoppable”.

Najveće priznanje primila je agencija Grey EMEA koja s četiri osvojene Euro Effie nagrade osigurala i prestižnu titulu “Agencije godine” po peti put u povijesti nagrada. Podružnice Greya u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji zaslužne su za uspjeh grupe.

Dodatne informacije o svim radovima dostupne su na www.euro-effie.com

Ovogodišnjim međunarodnim žirijem od 26 članova koji je bio sastavljen od starijih predstavnika agencija i oglašivača, predsjedao je Pierre Woreczek, viši potpredsjednik zadužen za brand strategije McDonald’s-a za Europu.