Proglašeni pobjednici natjecanja EACA Euro Effies 2014

Na gala dodjeli nagrada Euro Effie održanoj 17. rujna u Bruxellesu dodijeljene su nagrade Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) Euro Effies 2014 za učinkovite marketinške kampanje.

EA-0413Na gala dodjeli nagrada Euro Effie održanoj 17. rujna u Bruxellesu dodijeljene su nagrade Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) Euro Effies 2014 za učinkovite marketinške kampanje. Agencije i oglašivači dobitnici ove godine dolaze iz osam europskih zemalja. U Njemačku odlazi 13 od 26 nagrada, sedam u Veliku Britaniju te dvije u Nizozemsku. Agencije iz Francuske, Italije, Latvije, Slovenije i Švedske dobile su po jednu nagradu Euro Effie. Među njima, posebno se ističe slovensko srebro za Atlantic Grupu čiju je kampanju paštete Argeta pod nazivom “Odobrile mame” razvio slovenski Publicis, a u regiji su je provodile lokalne agencije među njima i Alert iz Hrvatske.

Najuspješnija agencija na europskoj razini jest njemački thjnk ag koji je osvojio nagradu za Agenciju godine na temelju kampanja za Audi. Prestižni Grand Prix za izniman rad osvojili su agencija 180 Amsterdam i Sony za kampanju za PS4. Karen Heumann, osnivačica i član upravnog odbora agencije thjnk ovako je komentirala osvojenu nagradu: ”Za razliku od ostalih nagrada koje nagrađuju kreativnost Effie nagrađuje uspjeh cijelog tima, od strateškog odjela koji stvara temelj ideje, preko kreativaca koji ideju razvijaju i voditelja projekta koji ideju produciraju. Zbog toga smo doista ponosni na četiri nagrade osvojene za naše kampanje za Audi.”

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

Više informacija o Euro Effie natjecanju potražite na www.euro-effie.com, a domaćem Effie natjecanju na www.effie.hr stranicama.

EFFIE Worldwide:

Effie Worldwide vrednuje učinkovitost marketinških komunikacija, uočava ideje koje djeluju te potiče promišljeni dialog o marketinškoj industriji koja se neprestano mijenja. Effie mreža surađuje s vrhunskim medijskim i istraživačkim tvrtkama diljem svijeta kako bi pružila relevantan i stručan uvid u učinkovitu marketinšku strategiju. Ta se suradnja provodi putem webinara, globalnih konferencija, predstavljanja najboljih projekata i mnogih drugih aktivnosti.

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.