Provjerite tko su finalisti natjecanja IdejaX 2021!
Tri su žirija uz online diskusiju odabrala finaliste tri skupine kategorija IdejeX – u nastavku pronađite popis po natjecateljskim kategorijama!
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već 11 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine agencije su se mogle natjecati u tri skupine kategorija. Ovogodišnje izdanje natjecanja broji rekordne 163 prijave (98 prijava u skupini I. Best on Market; 41 u skupini II. Best of Ad-Making te 24 u novoj skupini III. Best Branding & Rebranding).
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 13 kategorija poslovanja, uključujući i nove kategorije Maloprodaja, Zdravstvo i farmacija te COVID, ocjenjivao je žiri koji se sastojao od vodećih kreativnih stručnjaka uz vodstvo predsjednika žirija Seana Poropata (Studio Sonda), a to su: Vanja Činić (Bruketa&Žinić&Grey), Jurica Ćorluka (Señor), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Ana Lozica (Švicarska), Dražen Novak (Imago Ogilvy), Miro Perić (BBDO Zagreb), , Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc), Ivan Tušek (Saatchi&Saatchi Croatia), Jakov Vilović (Utorak_biro za propagandu) i Daniel Vuković (McCann Zagreb).
Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivao je žiri predvođen predsjednicom Tinom Fras (Komakino): Vanja Bertalan (Human), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Damir Kudin (direktor fotografije), Branimir Lazanja (Najlon), Ira Payer (Superstudio), Andrej Virant-Sadiković (Studio Size), Jurica Vuković (Euroart93) i Marcella Zanki (redateljica).
Skupina III. Best Branding & Rebranding jedna je od novosti IdejeX, a prepoznaje najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije u dvije nove kategorije Branding te Rebranding. O najboljim projektima ove skupine odlučivali su stručnjaci za dizajn, među kojima su i tri člana žirija skupine Best of Ad-Making specijalizirana za dizajn: uz predsjednika žirija ove skupine Slavimira Stojanovića (Futro), članovi su i Marko Golub (kustos, urednik i likovni kritičar), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Branimir Lazanja (Najlon) i Ira Payer (Superstudio).
Kako su presudili stručni žiriji i koje su projekte proglasili finalistima – pogledajte na poveznici. Dokument u formatu .xls pronađite ovdje. Projekti su navedeni po kategorijama abecednim redom. Čestitke svim finalistima!
Proglašenje najboljih među finalistima i dodjela nagrada očekuju nas na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac u sklopu događanja DK Home presented by A1, a održat će se 15. lipnja 2021.