Popust za članove HURA-e: “Psihodinamika reklame” Miroslava Fellera po prvi put na hrvatskom

U izdanju Naklade Breza u novopokrenutoj biblioteci "Povijest reklame" objavljen je prvi hrvatski prijevod 'zaboravljene' i u našoj javnosti uglavnom nepoznate knjige "Psihodinamika reklame" književnika, teoretičara i publicista Miroslava Fellera, jednog od začetnika 'znanstvenog' pristupa u teoriji i praksi tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj.

Izvorno objavljena u Bernu 1932. na njemačkom jeziku i inicijalno namijenjena čitateljima njemačkog govornog područja, ova knjiga zaokružuje fazu intenzivnog Fellerova bavljenja teorijom i praksom reklamne komunikacije, koja je u 20-im godinama prošlog stoljeća obilježena djelovanjem zagrebačkog Zavoda za znanstveno proučavanje reklame i umjetničku reklamnu produkciju Imago (1928.), kao i izdavanjem časopisa Reklama (1929.), prvog stručnog časopisa posvećenog oglašavanju u Hrvatskoj.

Feller se u ovoj knjizi na temelju vlastitih iskustava iz reklamne struke bavi interpretacijom oglašavačke prakse iz perspektive psihoanalize. U fokusu autorova interesa je “nesvjesno” i psihički procesi koji mimo našeg “svjesnog” upravljaju oblikovanjem i recepcijom reklamne komunikacije. Analizirajući i demonstrirajući primjenu psihoanalitičkih koncepcija u psihologiji oglašavanja i uvjeravanja, autor na originalan i sugestivan način detektira mehanizme koji stoje u pozadini naših konzumerističkih izbora i psihičkih kompenzacija.

Svojom knjigom objavljenom u suton Weimarske Republike, Miroslav Feller na određeni način anticipira i nadolazak jedne od mračnijih epoha svjetske povijesti u kojoj će politička instrumentalizacija persuazivnih tehnika dosegnuti neslućene razmjere.

Članovi Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje mogu ostvariti popust pri kupnji knjige ako se jave nakladniku na email adresu [email protected] te se predstave kao članovi vaše udruge, a ostale detalje saznat će direktno od nakladnika.