Domaći projekt ‘Opelova 24 sata’ finalist Euro Effie natjecanja

Projekt "Opelova 24 sata" u realizaciji agencije Grey Worldwide Zagreb i klijenta Opel Hrvatska, uvršten je među 40 finalista na Euro Effie 2013.

CaptureProjekt  “Opelova 24 sata”  u realizaciji agencije Grey Worldwide Zagreb i klijenta Opel Hrvatska, uvršten je među 40 finalista na Euro Effie 2013 – međunarodnom natjecanju koje nagrađuje najistaknutija marketinška postignuća u tržišnim komunikacijama koje se provode u više zemalja Europe.

Ukupno 40 ovogodišnjih finalista dolazi iz 30 različitih agencija i 13 zemalja, a predvodi ih Njemačka s čak 13 finalista, te Velika Britanija s 11. Ostali radovi dolaze iz Nizozemske, Češke, Danske, Švicarske, Austrije, Belgije, Hrvatske, Francuske, Slovenije, Švedske i SAD-a.

“Iznimno smo ponosni što je naš projekt  “Opelova 24 sata” ušao u finale Euro Effie 2013. Uvrštavanje među 40 finalista za nas je veliko priznanje pogotovo kada se uzme u obzir da se radovi agencija iz naše regije rijetko kada kvalificiraju na ovako veliko i ugledno natjecanje. Kada se, pri tome, uspijete “effikasno progurati” pokraj najvećih europskih agencija u samo finale, morate se osjećati još zadovoljnijim. Zahvaljujemo, još jednom, našem klijentu Opel Hrvatska što nas je podržao u zajedničkom jurišu na Euro Effie. Tako smo dokazali da i mi u Hrvatskoj možemo biti itekako efikasni.” rekao je Dubravko Opašić, operativni direktor agencije Grey Worldwide Zagreb.

Stručni žiri ponovno će se okupiti 28. lipnja u Bruxellesu kada će još jednom pregledati finalne radove te procijeniti njihovu kreativnost i ukupan rezultat.

Pobjednici ovogodišnjeg natječaja bit će objavljeni u srijedu, 18. rujna 2013.,  na svečanoj gala večeri u Bruxellesu. Svi dobitnici bit će objavljeni 19. rujna 2013. na službenoj web stranici  www.euro-effie.com.

Detaljan popis svih ovogodišnjih finalista pogledajte ovdje – Euro Effies 2013 Finalists table a više informacija o Euro Effie natjecanju saznajte na www.euro-effie.com.