Radionica o učinkovitom marketingu s Gurdeepom Purijem početkom listopada u Zagrebu

Napomena: Novi potvrđeni i dogovoreni termin je 12.11. Radionica o učinkovitom marketingu s Gurdeepom Purijem i Janey Bullivant iz konzultantske tvrtke The Effectiveness Partnership, u organizaciji Best Marketinga Hrvatska, održat će se 12. studenoga 2008. u Zagrebu u dvorani Matice hrvatske (Strossmayerov trg 4).

Napomena: Novi potvrđeni i dogovoreni termin je 12.11. Radionica o učinkovitom marketingu s Gurdeepom Purijem i Janey Bullivant iz konzultantske tvrtke The Effectiveness Partnership, u organizaciji Best Marketinga Hrvatska, održat će se 12. studenoga 2008. u Zagrebu u dvorani Matice hrvatske (Strossmayerov trg 4). Osim predstavljanja metoda koje je najbolje koristiti kako bi se postigao optimalan povrat uloženih sredstava u marketinške aktivnosti, predavači će sudionike podučiti i zlatnim pravilima ispunjavanja prijave za Effie natjecanje i dati savjete kako osvojiti prestižnu Effie nagradu.

Sudionici radionice “Return on Marketing Investment” odpredavača Gurdeepa Purija i Janey Bullivant saznat će koje metodeje najbolje koristiti kako bi se postigao povrat uloženih sredstavau marketinške aktivnosti te kako uspostaviti strateški okvir zaključne pokazatelje uspješnosti marketinga (ili KPU). Takođerpredavači će pokazati kako organizirati marketinške aktivnosti kojedonose stvarne rezultate i dati primjere komunikacijskih modelakoji se fokusiraju na učinkovite komunikacijske strategije.

Poludnevna radionica fokusira se na sljedeće teme: važnostmarketinških KPU, izgradnju strateškog okvira za marketinškeKPU, pokazatelje uspješnog marketinga, mjerenjemarketinške učinkovitosti, izračun povrata uloženih marketinškihsredstava, savjete za bolji povrat uloženih marketinških sredstavate daje konkretne savjete kako postići dugotrajnije i učinkovitijerezultate u oglašavanju.

U drugome dijelu radionice, nakon ručka slijedi dio posvećenpredstojećem hrvatskom Effie natjecanju, planiranom za 2009.godinu. Gurdeep Puri održat će seminar o tome kako osvojiti Effienagradu za što nije dovoljno imati samo učinkovitu kampanju, većtreba uvjerljivo i dokazati učinkovitost određene marketinškekampanje koja počiva na mjerljivim rezultatima. Stoga će GurdeepPuri, dobitnik brojnih svjetskih priznanja koja nagrađuju upravoučinkovitost te član žirija na prošlogodišnjem Euro Effienatjecanju, sve zainteresirane sudionike podučiti zlatnim pravilimaispunjavanja prijave za Effie natjecanje i dati savjete kakoosvojiti prestižnu Effie nagradu. Prvo hrvatsko Effie natjecanje, uorganizaciji Best Marketinga u suradnji s HURA-om, planiranoje za početak iduće godine.

Registracija za radionicu otvorena je do 29. rujna 2008., a ranomregistracijom do 12. rujna sudionici mogu ostvariti popust od 15 %na osnovnu cijenu kotizacije. Više informacija o konferenciji iregistracija na http://hr.best-marketing.com.