Real grupa – najuspješnija agencija u Hrvatskoj i agencija s najvećim rastom

Real grupa je službeno prva medijska agencija na hrvatskom tržištu i ujedno agencija s najvećim tržišnim rastom 2020/2019. Najnovije informacije pokazuju da Real grupa prema RECMA izvještaju ima najveći udio na tržištu medijskih agencija (18,9%) i stopu rasta 2020. u odnosu na 2019. od čak 34%. RECMA je internacionalno priznata istraživačka tvrtka koja objavljuje širok spektar izvještaja o medijskim agencijama na globalnoj razini, prikuplja i analizira podatke iz više od 1.400 medijskih agencija u 90 zemalja.

Rast je rezultat naše poslovne strategije zahvaljujući kojoj smo u 2020. godini dobili mnoge značajne klijente, ostvarili još veća ulaganja u medijsko oglašavanje za nove, kao i postojeće klijente. Izvještaj analizira i utjecaj broja zaposlenika gdje smo također napravili vrlo važan skok i uložili u širenje naših ljudskih potencijala. Drago nam je što se naš tim širi i to ne samo u Hrvatskoj nego i u drugim zemljama u kojima poslujemo. U prošloj i ovoj godini još veći nam je fokus na širenju i pozicioniranju izvan Hrvatske. Ova vijest ima posebnu težinu kad se uzme u obzir posebno vrijeme pandemije u kojem smo uspjeli zajedničkim trudom i radom nastaviti sa stabilnim i kontinuiranim rastom, izjavio je vlasnik i CEO Real grupe Krešimir Renzo Prosoli.

Metodologija koju RECMA koristi za izradu izvještaja je ekskluzivna; njihov godišnji Overall Activity Volume izvještaj prikazuje udjele na (pojedinačnom) tržištu i rast agencija, temeljeno na ukupnoj medijskoj aktivnosti. U ukupnu medijsku aktivnost su uz tradicionalne kanale oglašavanja (TV, print, radio, OOH) uključeni i svi netradicionalni kanali oglašavanja (digitalni mediji, PR, eventi, sponzorstva), koji u većini tržišnih alata nisu nadzirani no predstavljaju veliku količinu usluga koje Real grupa osigurava klijentima u sklopu medijskog full service pristupa.

Agencija za tržišne komunikacije Real grupa osnovana je 2007. Najveća je agencija u Hrvatskoj, a od 2021. među top tri najveće regionalne agencije nakon preuzimanja Mercator grupe u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori. Ono što agenciju čini posebnom je njen integrirani pristup klijentima jer zahvaljujući full service strategiji klijentima predstavlja one stop shop. Ukupno tim Real grupe s regionalnim uredima broji preko 180 profesionalaca iz svih područja marketinga, a klijentima kreiraju medijske, kreativne i digitalne strategije uz PR i event management te digital signage. Tvrtka se kontinuirano širi i na druga tržišta. Nakon rada za klijente u Portugalu, Litvi, svoje poslovanje je proširila na tržišta regije – Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru. Iza tima Real grupe je i iskustvo prekooceanskog rada za klijenta u Brazilu, otvaraju se nova daleka tržišta te je nedavno osnovala agenciju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.