Rekordna 61 članica: DIVISION 4 VISION, Agencija IMC, Ured Za Ideje i Younited Agency pridružili su se HURA-i!
Rastuća zajednica HURA-inih članica pokazatelj je temelja legitimnosti, proaktivnosti i snažnoga glasa komunikacijske industrije koji uvažavaju donositelji odluka.
Na posljednjoj je proljetnoj Skupštini, održanoj 6. lipnja 2023. u Hotelu Zonar u Zagrebu, HURA primila dvije nove članice: Agenciju IMC i Ured Za Ideje u članski status, dok su agencije DIVISION 4 VISION i Younited Agency iz predčlanskog statusa prešle u punopravni.
Snaga agencija za tržišno komuniciranje na tržištu očituje se kroz HURA-u i brojne aktivnosti za tržište koje agencije provode kroz udrugu.
Agencija IMC, osnovana 2002. godine, jedna je od najutjecajnijih i najuspješnijih agencija za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Svoje im povjerenje ukazuju brojne domaće i internacionalne kompanije za koje kreiraju integrirana i specifična komunikacijska rješenja.
Ured Za Ideje je (digitalna) marketinška agencija čiji se tim mladih profesionalaca bavi influencer marketingom, social media managementom i event managementom.
DIVISION 4 VISION specijalna je divizija koja će se pobrinuti za sve vizualne i marketinške potrebe, kao i eventualne krize identiteta vašeg brenda. Njihova se divizija nikad ne povlači pred postavljenim izazovima. Naprotiv, suočava se s njima sigurno i predano, puna entuzijazma i kreativnosti.
Younited Agency je digitalna marketinška agencija koja kombinira različite usluge kao što su e-mail marketing i društvene mreže kako bi svojim klijentima pružila jedinstveni pristup kojim će privući nove klijente. Upravo su zbog toga jedna od agencija s najbržim rastom u regiji.
Interes za članstvom u HURA-i ne jenjava, što pokazuje rekordan broj članica, čak 61, a svaka od njih zadovoljava kriterije legitimnosti, neovisnosti, poslovnog iskustva i veličine te poštuje norme i preporuke HURA-e. Agencije HURA-e zastupaju više od 80 % oglašivačkih budžeta u zemlji, nositeljice su brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja, a u sklopu HURA-e, među ostalim, sudjeluju i u zanimljivim edukacijama i važnim strukovnim inicijativama.
Na Skupštini su odabrani i novi članovi Odbora za članstvo: Vladimir Preselj (Millenium promocija) i Marko Šesnić (Studio Šesnić&Turković), koji će ovu dužnost obnašati do sljedeće izborne Skupštine HURA-e.
Za više informacija o članovima HURA-e, pogodnostima članstva te kriterijima za učlanjenje posjetite www.hura.hr/hura-clanovi.