“Renault Carculator” donio Grand Prix agenciji Publicis D Ireland
Grand Prix nagrada IMC (Intergrated Marketing Communications) European Awards 2014 otišla je u ruke agencije Publicis D Ireland i kompanije Renault za kampanju pod nazivom „Renault Carculator“.
Grand Prix nagrada IMC (Intergrated Marketing Communications) European Awards 2014 otišla je u ruke agencije Publicis D Ireland i kompanije Renault za kampanju pod nazivom „Renault Carculator“.
Publicis D Ireland prihvatio je izazov komuniciranja poruke koja poručuje da kupovanje novog Renault automobila zaista može uštedjeti novac. Renault Carculator osmišljen je kao online alat koji korisniku dopušta da jednostavnim unosom registracijskog broja i slijedom od nekoliko koraka usporedi cjelokupni trošak posjedovanja svog trenutnog vozila s troškom novog Renaulta. Zahvaljujući njegovu velikom uspjehu, Carculator je korišten i od strane prodajnih timova diljem zemlje kao pomoć pri zaključivanju kupovine.
U borbi za ovogodišnju IMC European nagradu sudjelovalo je 45 kampanja iz 7 zemalja. Čak 16 priznanja dodijeljeno je Belgiji, dok ih je 10 uručeno Irskoj. Slijedi Češka sa 7 te Ujedinjeno Kraljevstvo sa 6 nagrada.
Više informacija možete naći na službenoj stranici www.imcceurope.com.