Robna marka JUICY novi je klijent Carata u Hrvatskoj

Tvrtka Stanić Beverages d.o.o., vlasnik robne marke Juicy i Carat Zagreb započeli su suradnju na hrvatskom tržištu na poslovima razvoja komunikacijske strategije i zakupa medija za sve proizvode unutar portfolija

Juicy familyTvrtka Stanić Beverages d.o.o., vlasnik robne marke Juicy i Carat Zagreb započeli su suradnju na hrvatskom tržištu na poslovima razvoja komunikacijske strategije i zakupa medija za sve proizvode unutar portfolija koji uključuje robne marke Juicy, Juicy Fruits, Juicy Kids, Juicy Fresh, Juicy Vita i TO.

Juicy robna marka prisutna je na tržištu od 1999. godine te je lider na tržištu Hrvatske i Bosne Hercegovine u kategoriji premium voćnih sokova. Juicy od samog početka proizvodnje inzistira na najvišoj kvaliteti sirovina, proizvodnog procesa i finalnih proizvoda te je nedavno uveo i vlastiti standard kvalitete – žig Juicy quality – koji jamči najvišu i ujednačenu kvalitetu proizvoda, brižan odnos prema kupcima, najveću vrijednost za cijenu.

Izuzetno nam je drago da nam je Juicy povjerio vođenje komunikacijskih strategija i zakupa medija u Hrvatskoj. Uvjerena sam da će naš stručni tim proaktivnim i profesionalnim pristupom ovom omiljenom brendu omogućiti još bolje pozicioniranje na tržištu i još veću prepoznatljivost njihove vrhunske kvalitete” izjavila je Sanja Buterin, direktorica agencije Carat.

***

O Caratu: Carat #1 po RECMA kvalitativnom istraživanju – po šesti put!

Carat je ponovno imenovan prvim u kategoriji globalnih mrežnih medijskih agencija u najnovijem izdanju izvješća RECMA Qualitative Network Diagnostics. Ovo je šesti put u posljednjih 7 izvješća kako je Carat osigurao prvo mjesto. Slijedeći iznimni uspjeh u 2015. godini (rekordni poslovni uspjeh, Agencija of the Year nagrada na više tržišta, uključujući SAD, Španjolsku, Južnu Koreju, Japan i Australiju), Carat je ostvario još bolje rezultate u RECMA izvješću, uz porast u većini top 16 tržišta. Nagrada se temelji na procjeni 650 agencija preko 43 zemalja, s ocjenama evaluacije prema 16-19 kriterija, uključujući new business, zadržavanje klijenata, nagrade, talent i resursi – s naglaskom na digitalne resurse.

Više o Caratu potražite na: www.carat.com ; www.dentsu.hr