Rokeri i dizajneri u Rovinju predstavili novo doba komuniciranja
Spajanje digitalnih medija i arhitekture, rokera i marketinga te programiranja i dizajna – sve to predstavljeno je na festivalu Dani komunikacija u Rovinju koji je okupio vrhunske stručnjake iz cijelog svijeta.
Industrija komunikacija i njezini trendovi mijenjaju se sve većom brzinom, a u svemu tome brzina i inovacija postaju ključno mjerilo uspjeha. Stoga se ovogodišnje izdanje festivala Dani komunikacija velikim dijelom posvetilo i pravoj maloj revoluciji u svijetu komuniciranja. Tako se publici u Rovinju predstavila Natasha Jen, dizajnerica poznata po spajanju digitalnih medija i arhitekture te najmlađa partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.
Uz Jen, u Rovinju je gostovao i Yasuharu Sasaki, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim znanostima, koji je predstavio svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva. A među društvom koje razbija sve konvencije u industriji tržišnog komuniciranja našla se i rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Svojim je predavanjem i glazbenim performansom SNASK tim pokazao i kako radi na izgradnji vlastitog brenda, što mnoge tvrtke i agencije lako zaboravljaju.
Festival Dani komunikacija održava se od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, a pred publiku dovodi neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija.