Sadašnji trenutak najveći je dar, poručio je Aljoša Bagola na najnovijem izdanju HOWtoWOW akademije

HOWtoWOW akademija još je jednom u Zagreb, nakon edukacije o kreativnim procesima u Laubi te upečatljivim razgovorima o održivosti u Garden Breweryju, donijela dozu prijeko potrebnoga znanja – a ovoga je puta mjesto radnje bio neodoljivi Rougemarin Park.

Nakon ljetnog predaha HOWtoWOW marketinška akademija vratila se s nikad aktualnijom temom – mentalnim zdravljem u suvremenom poslovnom svijetu! Rougemarin Park u ljetnom je ambijentu ugostio još jednu edukaciju ove marketinške akademije na čelu s predavačem Aljošom Bagolom, međunarodno popularnim marketinškim stručnjakom, kolekcionarom prestižnih strukovnih nagrada i čovjekom koji savršeno dobro razumije probleme kreativne industrije – jer ih je i sam prošao.

Svi su zadaci hitni, poručio je Aljoša, a mi smo internalizirali da stalno trebamo biti na raspolaganju i u konstantnom grču od onoga što slijedi. Moderne tehnologije također su nam nametnule teret stalne dostupnosti drugima, što pritisak dodatno pojačava. Zato pamtimo njegove upute: recite ne ispričavanju jer niste odgovorili odmah na sve (i umjesto toga zahvalite na strpljenju), recite ne notifikacijama, usporite, uživajte u svom obroku bez gledanja u zaslon dok žvačete i vježbajte zahvalnost za male stvari. Ako zvuči kao klišej, treba se zapitati – jesu li te radnje zaista dio naše svakodnevice?

Sudionici su tijekom višesatne edukacije dobili uvid u različite tehnike te su mogli svoja promišljanja i iskustva podijeliti s predavačem, inspirirati se i promisliti o novim strategijama važnima za svakodnevno funkcioniranje.

Polaznici su za ovoga karizmatičnog predavača rekli da ima sjajnu energiju, izvrstan storytelling i zanimljive primjere te su ga ocijenili s fantastičnih 4,95. Djelić atmosfere dostupan je u i fotogaleriji, a više informacija o nadolazećim radionicama pronađite na službenim stranicama HOWtoWOW akademije.

Riječ je o još jednoj edukaciji ove sezone koju je podržao Mastercard, a i ovom je radionicom nastavljena tradicija rasprodaje svih ekskluzivnih paketa omogućenih putem platforme Priceless.com.