Saznajte tko su finalisti natjecanja IdejaX!
Među finalistima žiri je odabrao najbolje projekte, a tko su pobjednici te putuje li tko u Cannes saznajte na Danima komunikacija.
Uz skupinu Media Neutral u kojoj se projekti natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti, čime je iskazan bitan značaj oglašivača na kreativnom natjecanju, ove godine IdejaX nagrađuje i umjetnost realizacije – u skupini Craft. Projekti prijavljeni u neku od kategorija skupine Craft – digital, dizajn i film – pokazuju svoje umijeće produciranja izvanrednih rješenja koja, zahvaljujući novim, kreativnim tehnikama i vještinama, dovode do inventivne realizacije ideja.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Dva žirija odabrala su finaliste, a potom i najuspješnije projekte među njima. Žiri skupine kategorija I. Media Neutral, predvođen Igorom Mladinovićem (Imago Ogilvy), u finale je poslao sljedeće projekte:
Alkoholna pića
- Hit s Višnjom (Bruketa&Žinić&Grey)
- Korner (Bruketa&Žinić&Grey)
- Ostajemo di smo (BBDO Zagreb)
- Pan orden počasti (Imago Ogilvy)
- Što bi dao (Degordian)
- Žuja za tate (BBDO Zagreb)
Bezalkoholna pića
- Jana. Duboko iznad svih. (kampanja) (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
- Pipi Osijek (Imago Ogilvy)
- Pipi Razglednice (Imago Ogilvy)
- PrirodnoJa (Studio Sonda)
Društvene akcije
- Boranka (Imago Ogilvy)
- Grafit vrijedi ako je na pravom mjestu (Studio za vizualne komunikacije TUMPIĆ PRENC)
- Sjetan Božić (Señor)
- Veliki hrvatski naivci (Señor)
Korporativne komunikacije
- Testirani na izazove (Bruketa&Žinić&Grey)
Razno
- Treba Znati Prerezati (UNFOLD)
Telekomunikacije
- Grašak / Golać (McCann Zagreb)
- Nazovi Ninu (Señor)
- Novi oblik života (Bruketa&Žinić&Grey)
Trgovina i kućanstvo
- Umorna obitelj (BBDO Zagreb)
- Zašto se kuhate ovog ljeta? (Señor)
Turizam, kultura i slobodno vrijeme
- Vrati sebe u knjižnicu (Studio Sonda).
Predsjednik žirija skupine kategorija II. Craft Dalibor Matanić predvodio je žiri koji je u finale uvrstio projekte u nastavku:
Digital
- Deepest Instagram Profile (Saatchi&Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
- Kratke priče za dugo pamćenje (Švicarska)
- Motion Branding Guidelines (Size)
- Prostoria website (SHAPE 404 AGENCY)
- Shake&Take (McCann Zagreb)
- VIP WFC (Delta Reality)
- Wiener (O)siguran Online (Degordian)
Dizajn
- Aplauz za komarce (Bruketa&Žinić&Grey)
- Betonska knjiga (Bruketa&Žinić&Grey)
- Boralica (Imago Ogilvy)
- Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami (Bruketa&Žinić&Grey i Brigada)
- Drap.agency rebranding (Mireldy)
- Iskrena vina (Señor)
- Mix it up (Bruketa&Žinić&Grey)
- Museum Olei Histriae (Studio Sonda)
- Nema da nema (Bruketa&Žinić&Grey)
- Otvorena knjiga (Bruketa&Žinić&Grey)
- Pametniji način plaćanja (BBDO Zagreb)
- Pipi Razglednice (Imago Ogilvy)
- Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda (Studio Sonda)
- PrirodnoJa (Studio Sonda)
- Sjetan Božić (Señor)
- Testirani na izazove (Bruketa&Žinić&Grey)
- Veliki hrvatski naivci (Señor)
Film
- Bitka za superbrzi Internet (Bruketa&Žinić&Grey)
- Dobro (Bruketa&Žinić&Grey)
- Doživi više (BBDO Zagreb)
- Duboko (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
- Junačina (UTORAK)
- Laško Zlatorog (Imago Ogilvy)
- Nema da nema (Bruketa&Žinić&Grey)
- Ostajemo di smo (BBDO Zagreb)
- PrirodnoJa (Studio Sonda)
- Rollover (McCann Zagreb)
- Satkana užitkom (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
- Superseniori (McCann Zagreb)
- Sve je u tvojim rukama (Bruketa&Žinić&Grey)
- Umorna obitelj (BBDO Zagreb)
- Žuja za tate (BBDO Zagreb).
Proglašenje pobjednika održat će se na festivalu Dani komunikacija u subotu 30. ožujka u 21 sat u dvorani A, a više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.