Saznajte tko su finalisti natjecanja IdejaX!

Među finalistima žiri je odabrao najbolje projekte, a tko su pobjednici te putuje li tko u Cannes saznajte na Danima komunikacija.

Uz skupinu Media Neutral u kojoj se projekti natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti, čime je iskazan bitan značaj oglašivača na kreativnom natjecanjuove godine IdejaX nagrađuje i umjetnost realizacije – u skupini Craft. Projekti prijavljeni u neku od kategorija skupine Craft – digital, dizajn i film – pokazuju svoje umijeće produciranja izvanrednih rješenja koja, zahvaljujući novim, kreativnim tehnikama i vještinama, dovode do inventivne realizacije ideja.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Dva žirija odabrala su finaliste, a potom i najuspješnije projekte među njima. Žiri skupine kategorija I. Media Neutral, predvođen Igorom Mladinovićem (Imago Ogilvy), u finale je poslao sljedeće projekte:

Alkoholna pića

  • Hit s Višnjom (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Korner (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Ostajemo di smo (BBDO Zagreb)
  • Pan orden počasti (Imago Ogilvy)
  • Što bi dao (Degordian)
  • Žuja za tate (BBDO Zagreb)

Bezalkoholna pića

  • Jana. Duboko iznad svih. (kampanja) (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
  • Pipi Osijek (Imago Ogilvy)
  • Pipi Razglednice (Imago Ogilvy)
  • PrirodnoJa (Studio Sonda)

Društvene akcije

  • Boranka (Imago Ogilvy)
  • Grafit vrijedi ako je na pravom mjestu (Studio za vizualne komunikacije TUMPIĆ PRENC)
  • Sjetan Božić (Señor)
  • Veliki hrvatski naivci (Señor)

Korporativne komunikacije

  • Testirani na izazove (Bruketa&Žinić&Grey)

Razno

  • Treba Znati Prerezati (UNFOLD)

Telekomunikacije

  • Grašak / Golać (McCann Zagreb)
  • Nazovi Ninu (Señor)
  • Novi oblik života (Bruketa&Žinić&Grey)

Trgovina i kućanstvo

  • Umorna obitelj (BBDO Zagreb)
  • Zašto se kuhate ovog ljeta? (Señor)

Turizam, kultura i slobodno vrijeme

  • Vrati sebe u knjižnicu (Studio Sonda).

 

Predsjednik žirija skupine kategorija II. Craft Dalibor Matanić predvodio je žiri koji je u finale uvrstio projekte u nastavku:

Digital

  • Deepest Instagram Profile (Saatchi&Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
  • Kratke priče za dugo pamćenje (Švicarska)
  • Motion Branding Guidelines (Size)
  • Prostoria website (SHAPE 404 AGENCY)
  • Shake&Take (McCann Zagreb)
  • VIP WFC (Delta Reality)
  • Wiener (O)siguran Online (Degordian)

Dizajn

  • Aplauz za komarce (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Betonska knjiga (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Boralica (Imago Ogilvy)
  • Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami (Bruketa&Žinić&Grey i Brigada)
  • Drap.agency rebranding (Mireldy)
  • Iskrena vina (Señor)
  • Mix it up (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Museum Olei Histriae (Studio Sonda)
  • Nema da nema (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Otvorena knjiga (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Pametniji način plaćanja (BBDO Zagreb)
  • Pipi Razglednice (Imago Ogilvy)
  • Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda (Studio Sonda)
  • PrirodnoJa (Studio Sonda)
  • Sjetan Božić (Señor)
  • Testirani na izazove (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Veliki hrvatski naivci (Señor)

Film

  • Bitka za superbrzi Internet (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Dobro (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Doživi više (BBDO Zagreb)
  • Duboko (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
  • Junačina (UTORAK)
  • Laško Zlatorog (Imago Ogilvy)
  • Nema da nema (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Ostajemo di smo (BBDO Zagreb)
  • PrirodnoJa (Studio Sonda)
  • Rollover (McCann Zagreb)
  • Satkana užitkom (Saatchi & Saatchi Hrvatska (dio Publicis Grupe))
  • Superseniori (McCann Zagreb)
  • Sve je u tvojim rukama (Bruketa&Žinić&Grey)
  • Umorna obitelj (BBDO Zagreb)
  • Žuja za tate (BBDO Zagreb).

Proglašenje pobjednika održat će se na festivalu Dani komunikacija u subotu 30. ožujka u 21 sat u dvorani A, a više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.