Sazviježđe svjetskih marketinških stručnjaka na Brending konferenciji u Sarajevu

Kako objasniti grandioznost ovogodišnje, sedme po redu, Brending konferencije u organizaciji vodeće komunikacijske agencije u BiH, Via Media.

Možda kao kada bi je uporedili s nogometnom utakmicom na kojoj bi igrali Lionel Messi i Cristiano Ronaldo, ili možda s glazbenim festivalom na kojem bi nastupali U2, Red Hot Chili Peppers, Radiohead… Poput seminara neurokirurga koji su u karijeri imali bezbroj intervencija, operativnih zahvata i napisanih znanstvenih radova. Majstori svog zanata bit će okupljeni na jednom mjestu.

Sarajevo će 2. lipnja ugostiti svjetski priznate stručnjake iz područja brendinga, marketinških komunikacija i medija koji će održati predavanja o najnovijim tokovima u području reklamnih kampanja, što je bitno, što je izumrlo te kako se to radi u Europi i svijetu. Prezentacije će potaknuti diskusiju o strateškim planovima kompanija koje djeluju u jugoistočnoj Europi te kako unaprijediti brending profesiju u BiH i iskoristiti kreativni potencijal.

Među predavačima ovogodišnje Brending konferencije posebno se ističe Daniel Pankraz, koji će, između ostaloga, prezentirati važnosti poznavanja ponašanja novih generacija online i offline, kako bi novi brendovi lakše doprli do njih.

 ”Brendovi se najlakše mogu razviti komunicirajući s omladinom, opipavajući njihov puls te gledajući na njih kao na partnere. Svi brendovi mogu pristupiti društvenim platformama koje mladi koriste, razgovarati s njima i uključiti ih u brending strategiju” – smatra Pankraz.

 Pankraz je direktor strateških inovacija u Leo Burnett Sydney. Ima preko 17 godina iskustva, koje je stekao radeći u najboljim svjetskim kreativnim agencijama, poput: AKQA London, BBH New York, Iris APAC i Naked. Osvojio je preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes, Effie, APAC Effies, One Show, Spikes, Clio, APG Award radeći s brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas…

Njegovo ”što” upotpunit će Paul Coleman, drugo veliko ime. Održat će predavanje na temu ”Nirvana optimizacije”. Regija Balkana zuji od uzbuđenja zbog novih mogućnosti optimizacije oglašavanja, a Coleman će ponuditi odgovor na pitanje što se iza svega krije i postoje li određene opasnosti. Dizajnom, brendingom i oglašavanjem Coleman se bavi 25 godina. Direktor je za suradnju EMEA regije (Europa, Bliski Istok i Afrika) u kompaniji OMD. Već jedanaestu godinu njegova agencija je proglašena Globalnom medijskom agencijom godine.

Ništa manje zanimljivo neće biti čuti predstavnike Vibera. Vjerojatno ne postoji ni pet osoba u razvijenom svijetu, mlađih od 80 godina, koji nisu čuli za ovu platformu za komunikaciju. Konstantin Kostadinov, Sales Manager i Zarena Kancheva, Marketing i PR Manager upoznat će okupljene s pravilima i trendovima u dinamičnom medijskom svijetu komuniciranja, takozvanoj Viber Re-volution te kako prateći trendove doći do benefita.

Nezaboravno iskustvo Brending konferencije pod sloganom ”Brand New Jungle” obogatit će predavanje Dalibora Šumige, direktora kompanije Promosapiens iz Zagreba koji poručuje da ”podsvijest kupuje, a mi samo guramo kolica”.

Sa 17 godina iskustva u marketingu, kreirajući brojne marketinške ideje i rješenja za vodeće brendove na području jadranske regije, Šumiga se etablirao na polju potrošačke psihologije i neuromarketinga, a pričat će o tome kada zapravo započinje proces kupovine.

Nije vam još jasno koliko je sedma Brending konferencija kolosalna? Zamislite onda da filmskim režiserima i studentima iz BiH predavanja drže Francis Ford Coppola, braća Coen i Jim Jarmusch.