Sedam lekcija za europske premium brendove koji žele napredovati tijekom recesije

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja Effie Awards Croatia, a svim će prijaviteljima koristan uvid biti i istraživanje pobjednika Effie Europe koje je objavio EACA Centar znanja.

Efikasnom komuniciranju u 2020. godini primarni cilj možda nije bio dodatni profit – no ono je bilo ključno za opstanak i očuvanje pozicije na tržištu. Tim su povodom otvorene prijave na 12. izdanje natjecanja Effie Awards Croatia, kojemu je, uvođenjem novih kategorija Tematski marketing, pozitivne promjene i E-trgovina, posebna misija osnažiti i proslaviti projekte koji su u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet nastavili podizati ljestvicu svojom efikasnošću.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Ako vas je 2020. godina obeshrabrila, ne smijete zaboraviti na činjenicu da na rast ili pad kategorije u cjelini možda niste mogli utjecati, ali da na svoj tržišni udio zasigurno jeste. A takvi će pothvati uz Effie zasjati u središtu pozornosti komunikacijske industrije. – poručuje novo izdanje hrvatskoga natjecanja Effie, a u skladu s tim, provedeno je i istraživanje naziva Najgora vremena, najbolja vremena: kako komunikacija omogućava vrhunskim brendovima da napreduju u teškim vremenima  The Effectiveness Partnershipa, analizirajući podatke dobitnika nagrade EACA Effie Europe od 2008. do 2019.

Suprotno očekivanjima industrijskih komentatora da su premium brendovi oni koji će najvjerojatnije trpjeti najgore u recesiji, The Effectiveness Partnership otkrio je da oni mogu najbolje prebroditi recesije pridržavajući se ovih 7 lekcija:

  1. Komunikacija ima potencijal ostvariti jače poslovne učinke za premium nego za nepremium brendove, kako u recesiji, tako i izvan nje.
  2. Najuspješnije kampanje za premium brendove u recesiji usklađuju stopu rasta obujma sa stopom rasta vrijednosti.
  3. Stalno dosezanje i uvjeravanje novih korisnika najjači je pokretač velikih poslovnih učinaka za premium brendove, u recesiji i izvan nje.
  4. Uspješni premium brendovi usredotočuju se na jedan segment publike kako bi komunikacijske strategije imale jasan fokus, iako se utjecaj često osjeća i izvan tog određenog segmenta.
  5. Najuspješnije kampanje premium brendova u recesiji podržavaju lansiranje novih proizvoda.
  6. Emocionalne kampanje još su učinkovitije kada ste premium brend u recesiji.
  7. Širokopojasni i uskopojasni kanali dva su komplementarna faktora koji su ključni za uspjeh.

EACA Centar znanja za Effie pobjednike dijeli brendove u 5 kategorija – Superpremium; Premium; Midmarket; Value; Other/Not for profit brands. Premium brendovi koji su u središtu pozornosti ove studije definirani su kao brendovi koji imaju cjenovnu premiju, poželjni su i imaju reputaciju kvalitete.

Cijelu studiju možete preuzeti ovdje, a sve o detaljima prijave na redovni rok natjecanja Effie Awards Croatia možete pronaći na poveznici.