Šesta Effie konferencija
Približava nam se šesta Effie konferencija (20. i 21.10.), sa nikad kvalitetnijim programom i povoljnijom kotizacijom!
Zvijezda konferencije svakako je Martin Lindstrom,svjetski stručnjak za brendiranje i jedan je od 100 najutjecajnijihljudi na svijetu prema magazinu TIME, autor bestseller-a “Buyology- istine i laži o tome zašto mi kupujemo”.
Lindstrom tijekom cijele godine putuje svijetom prenoseći svojaznanja o izgradnji brendova direktorima korporacija poputMcDonald’sa, Procter&Gamblea, Pepsija, Microsofta, Walt Disneyai Glaxo Smith Kline-a, a njegovu nedavno objavljenu knjigu Brandsense – revolucija osjetilnog brandinga, Wall Street Journal opisaoje kao “jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikadobjavljenih”.
Osim njega, Steve Chazin nam otkrivatajne Apple-ovog globalnog uspjeha. Posebnost ove godine namijenjena prvenstveno agencijama jestpredavanje Terese Alpert, koja je u proteklih 15 godina biladirektor strateškog planiranja brojnih vodećih svjetskih agencija(uključujući DDB, Ogilvy, Lowe) i imala priliku raditi s nekima odnajjačih međunarodnih brandova. Njezin osvrt na to što činiučinkovito strateško planiranje omogućili su kolege izDigitela.
A za one najmarljivije, tu je i Masterclass PeteraFielda, vodećeg svjetskog stručnjaka zakomunikacijsku učinkovitost i marketinšku metriku.
Podsjećamo također da je ove godine sudjelovanje nadodjeli nagrada besplatno pa pozovite što višekolega da nam se pridruže.
Za sve ostale informacije i prijave posjetite
http://www.croatiaeffie.com/