Stavovi generacije z o novim trendovima u medijima i marketingu

Marketinška grupacija dentsu izdala je novi izvještaj "Tempo napretka: izdanje generacije Z". Izrađen u suradnji s Imagen Insights, kompanijom za istraživanje stavova novih generacija, izvještaj prikazuje ključne trendove u medijima i tehnologiji kroz oči generacije Z.

Rezultati istraživanja pokazali su kako čak 68% potrošača iz generacije Z u SAD-u rado gleda reklame na internetu ako im to omogućava besplatan pristup zanimljivom materijalu dok je 65% potrošača iz generacije Z u Italiji izjavilo da im je važno da tvrtke pružaju informacije o tome kako su njihovi proizvodi napravljeni (npr. uvjeti radnika u tvornici).

Što se pak online privatnosti tiče, čak 58% potrošača iz generacije Z u Hong Kongu izjavljuje da uvijek postavlja najviše postavke privatnosti na društvenim mrežama.

Tempo napretka: izdanje generacije Z fokusira se na deset ključnih trendova koji imaju potencijal redefinirati medijsku i marketinšku industriju, uključujući transformativnu ulogu generativne umjetne inteligencije, evoluciju monetizacije na tehnološkim platformama te rastuću važnost ekonomije integriteta.

Izravnom interakcijom s pojedincima iz generacije Z, Imagen Insighta, uz podatke iz Consumer Connection Systema agencije dentsu, ovo izvješće bilježi autentične uvide i perspektive koje brendovima nude neprocjenjive smjernice za povezivanje s ovom  demografskom skupinom. Izvješće naglašava kako je nužno da se brendovi prilagode i uvedu inovacije, a sve to ostvarujući interakciju s generacijom Z primarno kroz autentična i vrijedna iskustva.

Kako se medijsko okruženje razvija velikom brzinom, Tempo napretka: izdanje generacije Z bitan je resurs za marketinške stručnjake, oglašivače i profesionalce u industriji koji žele biti korak ispred.

Da biste saznali više o trendovima koji će oblikovati digitalni krajolik 2024. za potrošače iz generacije Z, preuzmite cjelovito izvješće.