Stethoscope, alat za istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika, od danas se zove Luppa

Poznati alat za istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika prošao je kroz rebranding, no vizija i misija ostaju isti – postati najboljim alatom za istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika i pomoći što većem broju tvrtki da budu dobar poslodavac.

Degordian je početkom prošle godine lansirao Stethoscope – radi se o alatu koji kroz preko 100 pitanja ispituje zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika kroz 12 dimenzija poput leadershipa, komunikacije, work-life balancea i uvjeta rada, a koji je nastao kao svojevrsni eksperimentalni projekt. Naime, kao tvrtka koja je šest puta proglašena najboljim poslodavcem, Degordian oduvijek veliki fokus stavlja na zadovoljstvo svojih zaposlenika te nijedan dostupni upitnik za istraživanje zadovoljstva nije zadovoljavao sve njihove potrebe i kriterije – pa su napravili svoj. 10 godina kasnije, u trenutku kad je na tržištu nastupila kriza talenta, Degordian je odlučio upitnik dodatno unaprijediti i razviti ga u digitalni proizvod – i tako je nastao Stethoscope!

Međutim, svjesni su kako, bez obzira na uspjeh alata koji je nadmašio sva očekivanja, ovaj branding nije idealan. Naime, jednostavnim guglanjem otkrit ćete kako, prije nego dođete do alata, morate proći čitav niz rezultata za stetoskop, medicinski instrument.

Iz tog razloga Stethoscope je prošao proces rebrandinga te se od danas zove Luppa, riječ koja znači povećalo, a možete ga pronaći na luppa.app!

Ime nam se jako sviđa jer je kratko, jedinstveno, zvučno i komunicira dobro ono što mi jesmo: povećalo koje pomaže kompanijama još bolje shvatiti zadovoljstvo i angažiranost zaposlenih – kratko i jasno! – Daniel Ackermann, CEO Luppa

Bez obzira na rebranding, poslovna strategija te ambiciozni planovi ostaju isti. Luppa teži tome da se razvije u najbolji svjetski alat za istraživanje i zadovoljstvo zaposlenika, a da je na dobrom putu može potvrditi činjenica da su nedavno dobili svoju prvu investiciju uz koju će lakše napraviti ekspanziju na tržišta van regije i brže moći implementirati sve ideje i funkcionalnosti za unaprjeđenje alata, kojih imaju zaista mnogo. Luppi je trenutno glavni fokus skaliranje, strukturiranje i zapošljavanje tima kako bi ekspanzija i razvoj bili još brži i kvalitetniji.

Ultimativni cilj svih aktivnosti Luppe – od razvoja tima, preko investicije, pa sve do rebrandiga, jest učiniti tržište rada boljim mjestom i za poslodavce i za zaposlenike.