Što studenti misle o brandovima i proizvodima?
Prema istraživanju u kojem su sudjelovali studenti marketinških komunikacija iz cijele Europe a koje je proveo WARC za edcom (European Institute for Commercial Communications Education), eksperimentalni marketing ključan je za budućnost brendova.
Većina ispitanih studenata (76.9 %) složila se oko stava da bi svi brendovi trebali s potrošačima komunicirati interaktivno putem događanja i festivala, kampanja na društvenim mrežama, online i offline natjecanjima, malih poklona i drugoga…
Iako je usmena preporuka (80.3%) i dalje najpopularniji način za upoznavanje s brendom, događanja (48%), televizija (47,2%), društvene mreže (43,7%) također su visoko zastupljeni i stoga atraktivni načini za komuniciranje proizvoda.
Zanimljivo je kako 36% ispitanika već je na neki način sudjelovalo u marketinškoj kampanji nekog brenda, među kojima su najspominjaniji Coca Cola, Apple, Heineken, Nike i Red Bull.
Potpune rezultate ovog istraživanja pogledajte u ovoj prezentaciji.