Strateško planiranje na HOWtoWOW akademiji 15. siječnja

15. siječnja održava se peta po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu strateškog planiranja.

Tom W pic15. siječnja održava se peta po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu strateškog planiranja.

O ovoj interesantnoj i iznimno bitnoj temi govorit će Tom White, planer u agenciji AMVBBDO koji je vodeći za PepsiCo i Metropolitan policiju. Prije AMV-a, Tom je brusio svoje umjeće u agenciji Saatchi & Saatchi u Londonu, gdje je planirao za brendove poput Sony Ericssona, Manchester United nogometnog kluba, Johnson & Johnson, Cheerios i Proctor & Gamble. Ove godine, osvojio je prvi ikad Grand Prix za kreativnu učinkovitost u Cannesu!

Njegova radionica uključivat će nezaobilazne pouke utemeljene na brilijantnim planerskim postignućima iz cijeloga svijeta. Sva saznanja utemeljena su na primjerima iz prakse, a neka dolaze s ovogodišnjeg planerskog natjecanja Account Planning Group awards!

Analizom nekih od najkorisnijih brand alata, preuzetih od marketinških divova poput P&G-a i Pepsija, sagledat će se novi i drugačiji načini promišljanja strateškog planiranja.

Prijave su još otvorene. Više informacija na how-to-wow.hura.hr/tom-white-stratesko-planiranje/.