Strateško planiranje na HOWtoWOW akademiji 15. siječnja
15. siječnja održava se peta po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu strateškog planiranja.
15. siječnja održava se peta po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu strateškog planiranja.
O ovoj interesantnoj i iznimno bitnoj temi govorit će Tom White, planer u agenciji AMVBBDO koji je vodeći za PepsiCo i Metropolitan policiju. Prije AMV-a, Tom je brusio svoje umjeće u agenciji Saatchi & Saatchi u Londonu, gdje je planirao za brendove poput Sony Ericssona, Manchester United nogometnog kluba, Johnson & Johnson, Cheerios i Proctor & Gamble. Ove godine, osvojio je prvi ikad Grand Prix za kreativnu učinkovitost u Cannesu!
Njegova radionica uključivat će nezaobilazne pouke utemeljene na brilijantnim planerskim postignućima iz cijeloga svijeta. Sva saznanja utemeljena su na primjerima iz prakse, a neka dolaze s ovogodišnjeg planerskog natjecanja Account Planning Group awards!
Analizom nekih od najkorisnijih brand alata, preuzetih od marketinških divova poput P&G-a i Pepsija, sagledat će se novi i drugačiji načini promišljanja strateškog planiranja.
Prijave su još otvorene. Više informacija na how-to-wow.hura.hr/tom-white-stratesko-planiranje/.