Studio Marketing JWT: Zelena ideja je projekt u kojem svi dobivaju

U seriji intervjua s agencijama koje su se priključile HURA-inom projektu Zelena ideja, razgovarali sa Jelenom Biluš, direktoricom agencije Studio Marketing JWT Zagreb.

30.10.2013., Zagreb - Jelena Bilos, JWT agencija. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Foto: Pixell

U seriji intervjua s agencijama koje su se priključile HURA-inom projektu Zelena ideja, razgovarali sa Jelenom Biluš, direktoricom agencije Studio Marketing JWT Zagreb.

Ova je godina u agenciji Studio Marketing JWT protekla u znaku 40 godina od osnivanja Agencije. Kako ste vi to obilježili u Zagrebu i kakva je godina bila?

Godina je za nas bila prilično turbulentna i izazovna tako da nismo uspjeli značajnije proslaviti obljetnicu, ali se isplatilo više zasukati rukave i ne gubiti vijeme jer smo na kraju, u cijelom spletu nepogodnih okolnosti po tržište i po našu agenciju, uspjeli godinu uspješno privesti kraju. Dobili smo dosta novih klijenata i poslova te se jako veselimo 2014. godini kada će se pojedini projekti realizirati.

Po čemu se prepoznaje Studio Marketing JWT Zagreb, tko su vaši klijenti?

SM JWT Zagreb se prepoznaje po dugogodišnjoj kvaliteti pružanja usluga i povjerenju klijenata, kako internacionalnih tako i domaćih. U ovih 15 godina, koliko smo na hrvatskom tržištu, gotovo ne postoji segment agencijskog posla i industrijska grana koju nismo radili, od auto industrije, robe široke potrošnje, banaka, osiguravajućih društava, famaceutske industrije, trgovačkih lanaca, telefona, itd.

Dio smo internacionlanog lanca što nam daje dodatnu snagu jer koristimo know-how i sve inovacije iz mreže. Dobar je primjer baza najnovijih trendova koje JWT svake godine plasira za sljedeću godinu, a na kojima radi više od 80 planera globalno što nam daje dodatnu vrijednost za klijente i prednost pred drugim agencijama.

Unatoč globalnom lancu, ipak smo agencija koja je puno više usmjerena na lokalno tržište što pokazuje i portfolio naših klijenata – puno je veći omjer lokalnih klijenata, u odnosu na strane.

Kakva je vaša procjena za iduću godinu. Hoće li biti bolja za oglašavanje?

Ja osobno želim vjerovati da će iduća godina  biti bolja i da će konačno završiti negativni trend koji traje posljednjih nekoliko godina, a sa 2013. je kulminirao. Neke prognoze kažu da bi 2014. godina trebala donijeti znatan rast korporativnih prihoda pa je onda za očekivati i da će kompanije više ulagati u oglašavanje. Također nam predviđaju i blagi rast BDP-a pa sve to skupa ulijeva neku nadu u oporavak.

Priključili ste se društveno odgovornim hrvatskim agencijama i sudjelovat ćete u projektu Zelena ideja. Kakav je, po vašem mišljenju, potencijal hrvatske poduzetničke zajednice za oglašivačku industriju u budućnosti?

Uključili smo se u projekt Zelena ideja jer ga smatramo društveno korisnim i veselimo se da možemo pomoći eko proizvođačima, malim poduzetnicima u njihovom nastupu na tržištu. Također, shvaćamo trenutak u kojem smo svi prisiljeni pridonijeti kako bi svijet bio bolji.

Zelena ideja odlično je osmišljen projekt jer, osim što pomaže malim eko proizvođačima, također radi na promociji marketinga kao struke, a sve skupa ima za cilj da se naprave pozitivni pomaci u hrvatskom društvu i gospodarstvu. Rekla bih da je to projekt u kojem svi dobivaju.

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?

Nažalost ne.

Vjerujete li da se marketingom mogu pokrenuti pozitivne promjene u društvu i gospodarstvu?

Vjerujem da  marketing kreira određena mišljenja i stavove i može utjecati na pozitivne promjene u ponašanju potrošača i društva kao takvog. Ljudi traže inspiraciju u svojoj okolini, društvu, proizvodima koje kupuju, uslugama koje koriste, a to je nešto gdje im marketing može pomoći.