Stvarno dobra kampanja za stvarno dobre gljive

U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke SVE za NJU, najveća domaća tvrtka za proizvodnju gljiva Fridrih odlučila je pokrenuti akciju ''Opipaj prije nego se stvari zakuhaju'' i pomoći u borbi protiv raka dojke u Hrvatskoj.

Imago newsletter_FridrihU suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke SVE za NJU, najveća domaća tvrtka za proizvodnju gljiva Fridrih odlučila je pokrenuti akciju ”Opipaj prije nego se stvari zakuhaju” i pomoći u borbi protiv raka dojke u Hrvatskoj.

Autor kreativne ideje je agencija Imago koja ovom kampanjom nastavlja izuzetno uspješnu i već nagrađivanu suradnju s Fridrih šampinjonima.

U Imagu su za ovu priliku osmislili izuzetno zanimljiva pakiranja šampinjona koja na direktan i interaktivan način ukazuju na važnost prevencije i samopregleda grudi.

Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge SVE za NJU jer su u tvrtci Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja 1 kunu donirati za rad udruge.

Darko Bosnar, Art direktor iz Imaga kaže kako su željeli napraviti puno više od same kampanje u kojoj brand donira novac udruzi na način da zalijepi njihov logo na svoje pakiranje. Puno važnije nam je bilo osmisliti kako neočekivano i zanimljivo iskoristiti medij, u ovom slučaju pakiranje šampinjona, da ženama prenesemo poruku kako je  samopregled dojki vrlo jednostavan i presudan za rano otkrivanje promjena u dojci za svaku ženu bez obzira na godine.

”Kao što se kaže, pričaj čovjeku o nečemu i brzo će zaboraviti, ali daj mu da to osjeti i napravi svojim rukama, zapamtit će zauvijek. Otprilike smo tako nešto htjeli napraviti s ovom kampanjom, iskoristiti pakiranje kao mediji koji na jednostavan, a pamtljiv način prenosi glavnu poruku, a to je da je prevencija jednostavna, a tako važna. Uz simpatičan tekst koji povezuje šampinjone i humanitarnu akciju, vjerujemo da će svima biti motivirajuće posegnuti za ovim šampinjonima na policama, napraviti samopregled i na kraju uživati u obroku” – objašnjava Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.

Petar Fridrih iz tvrtke Fridrih objašnjava kako je sve počelo.

”Kad smo odlučili donirati novac i pomoći rad udruge, željeli smo da to ipak bude malo drugačije i malo zanimljivije od obične uplate na račun. Na jednom od druženja s Imagovcima spomenuli smo im našu namjeru. Ne bi Imago bio Imago da nam je dopustio da to napravimo na „dosadan“ način. Iskreno, mislili smo da se tu nema što napraviti, a kad su nam prezentirali ideju o „edukativnoj“ etiketi, ponovno smo ostali bez teksta. Uvjereni smo da će ovaj put naš primjer biti taj koji će se kopirati u svijetu, a ne obrnuto, kako se to obično radi.”