Masterclass „Digital & Social Marketing“ u Dublinu u pola cijene za članove HURA-e

Početkom iduće godine, točnije 23. i 24. siječnja će se održati Masterclass Digital & Social Marketing, u Dublinu

masterclassPočetkom iduće godine, točnije 23. i 24. siječnja će se održati Masterclass Digital & Social Marketing, u Dublinu, europskom središtu vodećih digitalnih i društvenih platformi poput Facebook-a, Google-a, Twitter-a, LinkedIn-a, HubSpot-a i Marketo-a.

Sudionici će imati priliku sudjelovati u high level radionicama, posjetiti podružnice američkih kompanija poput Yammer-a (Microsoft), Acquia (Drupal) i DataXu-a te dobiti uvid na koji način agencije mogu povećati svoj priljev prihoda implementirajući inovativne usluge digitalnog marketinga. Također, sudionicima će se prezentirati vrlo stručne, detaljne i usko specijalizirane prezentacije partnera tvrtki ovog događaja (Facebook, Google, Twitter, LinkedIn, HubSpot, Marketo).

Smještaj je predviđen za 40 direktora, odnosno menadžera. Na primjeru prvog Masterclass-a, koji se  održao u rujnu 2013. godine, na temelju prisutnih sudionika možemo vidjeti profil sudionika. Masterclass je bio prebukiran polaznicima iz renomiranih organizacija poput World Smart Capital Initiative, City of Amsterdam, Universal Music, Ministry of Economic Affairs (Netherlands), ABN AMRO, izagencija Saatchi & Saatchi, DDB, Publicis, Etcetera, TRO, Tangible, eCake, tedržavaUjedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Belgija, Slovačka i Hrvatska. Predstavnici istih bili su sve redom visoko pozicionirani pojedinci na sljedećim funkcijama: Managing Director, Creative Director, Strategy Director, Head of Digital, Marketing Manager.

Zainteresirani se mogu registrirati na MasterclassOnTour.com s promotivnim kodom HURA.

Puna cijena iznosi 1995$, a članovi HURA-e plaćaju samo 995$. Važno je naglasiti da je popust moguć na temelju ranog sklapanja ugovornog bookiranja s putnim partnerima i vrijedi za registracije koje su predane do 20. prosinca ove godine. U cijenu je uključen let, smještaj i obroci. S obzirom na to da neki sudionici preferiraju klijente izvesti van, večere u gradu nisu uključene u cijenu.