Sudjelujte na 7. Plaktivatu te potaknite na pozitivno mišljenje i pomake u društvu
Kampanja je namijenjena razmišljanju o prekomjernom konzumerizmu, posebice u vrijeme blagdanskog darivanja te potiče na primjenu alternativnih oblika nabave robe. Plaktivat u središte postavlja aktualne teme suvremenog društva koje posredno sugreiraju okoliš u kojem živimo. Riječ je o fuziji dobre društveno odgovorne ideje, kreativnih viškova i javnog medija. Natječajem Plaktivat TAM-TAM potiče pozitivne pomake u našim glavama. Istodobno upozorava na poseban kontekst, učinkovitost te društvenu ulogu i odgovornost koju može zauzeti gradski plakat kao iznimno raširen i istovremeno najstariji medijski format s velikim utjecajem na javno mišljenje.
Plaktivat ovog puta poziva i na prekograničnu suradnju, budući da sudjelovati mogu i autori iz bivših republika nekadašnje zajedničke države.
Pobjednički gradski plakat bit će tiskan i javno objavljen na 500 plakatnih mjesta tvrtke TAM-TAM po cijeloj Sloveniji. Također, bit će prijavljen na natjecateljske dane festivala Slovenski oglaševalski festival (Slovenski festival oglašavanja, SOF) i Bienale vidnih sporočil Slovenije (Bienale vizualnih poruka Slovenije), a dobit će i Plaktivatov MEGAFON te pobjedničku plaketu.
Rok za dostavu radova je u četvrtak, 24. studenog 2016. godine, a više informacija o projektu i uvjetima sudjelovanja možete pronaći na http://tam-tam.si/eng/Plaktivat.