“SUPERSENIORI” samo stariji. Ništa više!
Kreativnost u službi šire društvene zajednice i NIŠTA VIŠE!
Kada kreativne agencije McCann Zagreb i Fahrenheit uz svesrdnu podršku medijske agencije Universal McCann, posvete svoju kreativnost dobrobiti društvene zajednice tada nastane kampanja – ”SUPERSENIORI”. Radi se o projektu čiji je jedini cilj – dobrobit svih članova društva. Projekt pod nazivom SAMO STARIJI. NIŠTA VIŠE realiziran je u organizaciji zaklade Zajednički put iz Zagreba radi senzibiliziranja javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice. Akcija je pokrenuta u partnerstvu sa zakladom “Slagalica” iz Osijeka, a u sklopu Razvojne suradnje u području filantropije i zakladništva s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva.
U sklopu ovog društveno odgovornog projekta, jedan od glavnih razloga i motiva uključivanja agencija McCann Zagreb i Fahrenheit, uz medijsku podršku agencije Universal McCann bio je da upozore na važnost ukazivanja na ove probleme te potaknu sve druge da svojim doprinosom učine to isto.
Glavni kreativni direktor agencija McCann Zagreb i Fahrenheit, a ujedno i autor projekta Hrvoje Škurla istaknuo je: ”Isključivanje starijih osoba iz društva je problem koji gotovo nitko ne uočava. Mediji ih zaboravljaju, sredine u kojima žive im ne pružaju kvalitetne sadržaje. Kada su nam ljudi iz Zaklade Zajednički put predstavili svoj projekt Superseniori, prihvatili smo ga kao svojevrsnu obvezu i čast. Odlučili smo se javnosti obratiti na jednostavan i upečatljiv način, postarali smo poznata lica i poručili kako s godinama oni neće postati netko drugi. Oni će i dalje biti naše Antonija, Iva, naši Toni i Janko – samo stariji, ništa više. Posebno smo ponosni na tehniku postaravanja korištenu u TV spotovima, gdje smo uz pomoć šminke i tehnologije uspjeli u 25 sekundi postarati naše zvijezde za 30-ak godina. Tehnika je to za koju možemo reći da nije korištena u svjetskim okvirima.”
Voditelj projekta Saša Ivan, Client Service Director, agencije McCann Zagreb izjavio je: ”Aktivan angažman marketinških Agencija u projektima poput ovog daje dodatni smisao našoj profesiji. Nažalost previše je takvih i sličnih projekata kojima treba podrška i niti jedan nije manje važan. Drago mi je da smo na svoj način barem malo pridonijeli ovoj hvalevrijednoj akciji i zakladama koje su ju pokrenule te uz pomoć puno dobrih ljudi omogućili da se njihov glas čuje.”
Direktor Universal McCanna, Mario Lovrić o sudjelovanju u projektu istaknuo je: ‘’S velikim zadovoljstvom odazvali smo se sjajnoj inicijativi da svojim radom i stručnošću u području planiranja medijskog oglašavanja pomognemo uspjehu kampanje Superseniori. U kampanju je uneseno puno srca i ponosni smo na to da je kampanja uspjela. Zahvaljujemo se i medijskim partnerima koji su akciju podržali.’’
Glavni akteri, koji su podržali ovaj projekt prepoznavši njegovu važnost te poklonivši svoje vrijeme u fazi produkcije same kampanje – Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski.
Projekt ”SUPERSENIORI” inovativan je model podrške kojem je glavni cilj intenziviranje i dinamiziranje uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz zajedničko djelovanje i zajedničku provedbu aktivnosti organizacija civilnog društva, javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini, domova i klubova za starije osobe te drugih zainteresiranih javnosti.
Podršku kampanji dale su produkcijska kuća Centralna jedinica, agencija za odnose s javnošću PR365 studio, kao i brojni drugi profesionalci koji svoj rad ne naplaćuju te će se kampanja u svim medijima realizirati bez naknade.