Svaki dan pažljivo biramo odjevne kombinacije. Zašto ne bismo pažljivo birali i riječi?
Wiener osiguranje VIG pokreće projekt Mentalna higijena u suradnji sa stručnjacima iz Hrabrog telefona, uz partnerstvo medijske agencije iProspect te kreativne agencije Señor.
Svaki dan prije izlaska iz kuće pažljivo biramo odjevnu kombinaciju, razmišljamo odgovara li majica trapericama koje želimo obući i hoće li nam tenisice biti dovoljno udobne za šetnju po gradu.
Jeste li se ikada zapitali što bi bilo kada bi svaki dan tako pažljivo birali riječi koje koristimo? Riječi su čarobne, mogu uzrokovati sreću, ali mogu stvoriti i bol onima koje su upućene. Kada riječi stvore bol, ponekad je teško prijeći preko nje.
Upravo je zato Wiener osiguranje u suradnji sa stručnjacima iz Hrabrog telefona, medijskom agencijom iProspect i kreativnom agencijom Señor kao partnerima projekta pokrenulo platformu Mentalna higijena, čija je svrha pružanje znanja i pomoći u području mentalnog zdravlja djeci i mladima (a i svakoj drugoj osobi) u potrazi za podrškom, razumijevanjem, kao i korisnim savjetima.
Mentalna higijena platforma je za učenje djece i mladih o važnosti stjecanja i održavanja navika brige o sebi, te o vlastitom mentalnom zdravlju. Kampanja projekta službeno je krenula 25. listopada 2022. na web platformi www.mentalnahigijena.hr te na Instagram i TikTok profilima. Na taj je način spojena web platforma i komunikacija putem društvenih mreža, a na samoj platformi dostupni su tekstovi i videosadržaj stručnjaka Hrabrog telefona na temu mentalnog zdravlja djece i mladih te problema koji ih najviše zaokupljaju.
Prema statistikama Hrabrog telefona, između 70% i 80% mladih ne dobiva potrebnu pomoć, a suočavaju se s osuđivanjem i nepoznavanjem mentalnih problema. Budući da se lako identificiraju s vršnjacima, od kojih bolje primaju informacije, u kampanju su se uključili i hrvatski influenceri Adrian Lewa, Malajski Tapir, Rafthechild, Andrea Pacadi i Ema Luketin.
Ovim će projektom Wiener osiguranje nastaviti s društveno odgovornim aktivnostima koje su već usmjerene na pomoć djeci, počevši od platformi (O)siguran online, UHO, pa do suradnje s Crvenim nosevima i razvoja projekta Wiener Zmajstori s udrugom Mali zmaj.