Svaki ugriz je bljak
Kako zvuči kad psi zapjevaju - nova kampanja ZOO agencije za Bayer.
Što psi misle o ugrizima krpelja i buha? Rekli su nam, zapravo otpjevali, u novoj kampanju koju je ZOO agencija kreirala za Bayerove brendove Advantix i Foresto. U spotu glume Jessica, Delko, Jazz, Mimi, Thobias i Molly. Glumačka ekipa se prvi puta upoznala na snimanju, ali to ih nije spriječilo da, s obzirom da dijele slične probleme, odmah o istima složno zapjevaju.
Kreativna ideja plod je potrebe da se ciljnoj skupini na pamtljiv i zanimljiv način predstave Advantix i Foresto, Bayerova sredstva za zaštitu od krpelja i buha, koja djeluju tako da odbijaju i ubijaju nametnike prije nego li stignu ugristi krznene ljubimce. Istovremeno, na tržištu postoje konkurentski proizvodi koji djeluju na nametnike tek nakon što ugrizu. Iako naši ljubimci ne mogu govoriti, vjerujemo da ne vole kada ih nametnici grizu, pa je tako i nastala pjesma Svaki ugriz je bljak kojom se Bayerove brendove pozicionira kao proizvode koji pružaju zaštitu bez ugriza.
Osim TV spota producirani su i plakati, leci i OOH rješenja, a u digitalnom dijelu display i Facebook oglasi, brendirani sadržaj i microsite. Kampanja ZOO agencije trenutno je aktivna u Hrvatskoj, a koncept je otkupljen i adaptiran za druga tržišta jugoistočne Europe.