“Sve u tvojim rukama” najbolji rad studentskog natjecanja IdejaXica
Rovinj, 16. svibnja 2014. - večeras su na Danima komunikacija proglašeni pobjednici studentskog natjecanja IdejaXica.
Rovinj, 16. svibnja 2014. – večeras su na Danima komunikacija proglašeni pobjednici studentskog natjecanja IdejaXica. Ove godine prijavljeno je ukupno 38 radova s 30 studija iz cijele Hrvatske, a pobjedu je odnio rad “Sve u tvojiim rukama” čiji su autori Ivan-Hrvoje Josipović, Tajana Jelčić, Marko Gabrić i Ana-Marija Jadranec, tim studenata s Visoke škole tržišnih komunikacija Agora.
Zadatak ovogodišnjeg natječaja bio je osmišljavanje marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o. Studenti su trebali predložiti ponudu proizvoda i kreirati marketinšku komunikaciju koja je nestandardna, inovativna i drugačija.
Ivana Galić, rukovoditeljica marketinških komunikacija Vipneta i predsjednica žirija IdejaXica je obrazložila izbor pobjednika sljedećim riječima: “Među pristiglim radovima bilo je zbilja teško izabrati najboljeg. No, pobjednički tim, studenti s Visoke škole za tržišne komunikacije Agora imali su najbolji strateški pristup pri izradi prijedloga te su uzeli u obzir sve aspekte tržišta, konkurentsko okruženje, kao i inovativan pristup proizvodima i uslugama. Cijeli koncept ‘Sve u tvojim rukama’ sadrži dugoročno zanimljiv pristup i u skladu je s marketinškom strategijom i željenom pozicijom Vipneta, što je i bio jedan od kriterija pri izradi zadatka. Nakon detaljne razrade svih segmenata vidjet ćemo koje su mogućnosti stvarne implementacije u Vip ponudu. Vjerujem da će nagrada i iskustvo koje su stekli kroz IdejaXicu, studentima donijeti dodatnu prednost jednog dana na tržište rada”.
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.